کد خبر : 110066
تاریخ انتشار : جمعه 22 دی 1396 - 13:49
-

علاسوند:حفاری اهواز نیازمند حمایت مسؤولان است/ شأن تیم ما قهرمانی در لیگ بود

علاسوند:حفاری اهواز نیازمند حمایت مسؤولان است/ شأن تیم ما قهرمانی در لیگ بود

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،کیاوش علاسوند اظهار کرد: بازی خوبی بود و خوشحالیم که توانستیم فصل را با پیروزی به پایان برسانیم، در این بازی اگرچه در نیمه اول اصلاً خوب عمل نکردیم، اما در نیمه دوم توانستیم بازی خود را به حریف دیکته کنیم و حریف خود را شکست دهیم. سرمربی تیم فوتسال

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،کیاوش علاسوند اظهار کرد: بازی خوبی بود و خوشحالیم که توانستیم فصل را با پیروزی به پایان برسانیم، در این بازی اگرچه در نیمه اول اصلاً خوب عمل نکردیم، اما در نیمه دوم توانستیم بازی خود را به حریف دیکته کنیم و حریف خود را شکست دهیم.

سرمربی تیم فوتسال ملی حفاری اهواز درباره عملکرد تیمش در فصلی که به پایان رسید گفت: ما این فصل را خوب شروع نکردیم زیرا نسبت به سال گذشته هفت نفر ریزش داشتیم و از بازیکنان امیدمان جایگزین این افراد کردیم که این جوان‌گرایی بر مبنای سیاست‌های باشگاه بود.

وی افزود: در پست‌هایی ضعف داشتیم که در هفته ششم یک بازیکن و در نیم‌فصل دو بازیکن جدید را اضافه کردیم که باعث شد عملکردمان در نیم‌فصل دوم بهبود یابد و آن تزلزل نیم‌فصل اول را نداشته باشیم.

علاسوند گفت: کمبود بازیکن و تساوی‌های زیاد در طول فصل باعث شد که برای به دست آوردن رتبه بهتر در جدول کم بیاوریم و نتوانیم رتبه‌ای بهتر از چهارمی به دست آوریم، هرچند که از عملکرد شاگردانم در طول فصل رضایت کامل دارم و از همه عوامل باشگاه و تیم که در این فصل ما را حمایت کردند تشکر می‌کنم و میدانم که از هیچ زحمتی دریغ نکردند.

وی افزود: بودجه باشگاه کاهش‌یافته و حتی شرکت نفت هم دیگر امکانات سخت‌افزاری در اختیار ما قرار نمی‌دهد و اگر می‌خواهیم به رتبه بهتر دست پیدا کنیم باید تمام استان دست‌به‌دست هم دهند تا این تیم دوباره به قهرمانی برسد.

سرمربی تیم فوتسال ملی حفاری اهواز اظهار کرد: تیم ما باثبات‌ترین تیم لیگ برتر است ولی شان این تیم قهرمانی است و در این مسیر به دنبال پول نیستیم و توقع ما فراهم کردن امکانات سخت‌افزاری توسط مسئولین است.

وی با اشاره به بازی دادن به بازیکنان جوان عنوان کرد: تمام تلاش ما این بود که با بازی دادن به بازیکنان جوان و محصولات باشگاه هزینه‌ها را کاهش دهیم و بین تیم‌های بالای جدول شاید کم‌هزینه‌ترین تیم بودیم، لذا انتظار داریم مسئولان با حمایت معنوی و فراهم کردن امکانات راه را برای ما هموارتر کنند.

علاسوند گفت: بازیکنانی مثل دهدار و کلاه‌کج از امیدهای آینده باشگاه به‌حساب می‌آیند که قرار گرفتن آن‌ها در کنار بازیکنان ملی‌پوشمان مانند فرهاد توکلی و شهاب طالبی بار فنی تیم را بالا می‌برد.

وی افزود: اینکه ما در سالن نیشکر بازی کنیم برای مجموعه حفاری خوب نیست، درحالی‌که ما از زیرمجموعه‌های وزارت نفت هستیم و شرکت نفت سالن مسابقات خود را مدتی است در اختیار ما قرار نمی‌دهد، به‌هرحال توقع از این تیم بالاست اما می‌بینیم حمایت‌های لازم در برخی موارد صورت نمی‌گیرد هرچند که ایرج کریمی مدیریت باشگاه از هیچ تلاشی برای پیشرفت تیم دریغ نکرده است.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... جمعه , ۲۲ دی ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۹

سال دیگه تونیستی دیگه پس بیخود اسم کریمی رونیار