کد خبر : 110036
تاریخ انتشار : جمعه 22 دی 1396 - 10:55
-

کفاشیان: ریاست و سرپرستی فوتسال فرقی ندارد/ شاید تاج وقت نکرده حکمم را بزند!

کفاشیان: ریاست و سرپرستی فوتسال فرقی ندارد/ شاید تاج وقت نکرده حکمم را بزند!

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، علی کفاشیان درباره قهرمانی تیم مس در لیگ برتر فوتسال ، اظهار کرد: تیم فوتسال مس از ابتدای فصل برنامه‌ریزی خوبی داشت و مثل یک باشگاه حرفه‌ای عمل کرد. چند باشگاه ما در لیگ فوتسال خوب هستند و برنامه‌ریزی حرفه‌ای دارند. مس هم از آن دسته باشگاه‌هایی بود که

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، علی کفاشیان درباره قهرمانی تیم مس در لیگ برتر فوتسال ، اظهار کرد: تیم فوتسال مس از ابتدای فصل برنامه‌ریزی خوبی داشت و مثل یک باشگاه حرفه‌ای عمل کرد. چند باشگاه ما در لیگ فوتسال خوب هستند و برنامه‌ریزی حرفه‌ای دارند. مس هم از آن دسته باشگاه‌هایی بود که توانست هدفگذاری خوبی داشته باشد. همچنین مدیرعامل این باشگاه صحبت‌هایی داشتم و به آنها گفتم که برای جام باشگاه‌های آسیا نیز برنامه‌ریزی خوبی داشته باشند تا مقام قهرمانی را هم در این مسابقات کسب کنیم.

او در ادامه‌ درباره حضور وزیر ورزش و جوانان در جشن قهرمانی مس، عنوان کرد: با توجه به اهمیت فوتسال از وزیر ورزش و جوانان خواهش کردیم و او ایشان هم لطف کردند و تشریف آوردند.

کفاشیان همچنین درباره طولانی شدن سرپرستی‌اش در کمیته‌ فوتسال و عدم انتخابش به عنوان رییس کمیته‌ از سوی تاج، توضیح داد: حکم مهم نیست. مهم کارها و برنامه‌ریزی هایی است که در بخش های مختلف فوتسال انجام داده‌ایم. کارهای خوبی در تیم‌های ملی، پایه و لیگ شده است. همچنین همکاری با وزارت علوم داشته ایم برای برگزاری همایش علم فوتسال و همچنین تاسیس مدارس فوتسال. برنامه‌های زیادی برای این رشته داریم و امیدواریم که بتوانیم آنها را انجام دهیم.

او تاکید کرد: سرپرستی و ریاست فرقی نمی‌کند. شاید آقای تاج وقت نکرده حکمم را تغییر دهد (با خنده).

منبع: ایسنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.