کد خبر : 110191
تاریخ انتشار : شنبه 23 دی 1396 - 18:01
-

پیام تشکر مدیرعامل باشگاه مس سونگون

پیام تشکر مدیرعامل باشگاه مس سونگون

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،محمدرضا کافی مدیرعامل باشگاه مس سونگون در پیامی از کسانی که قهرمانی این تیم در لیگ برتر فوتسال را تبریک گفتند تشکر کرد.در این پیام آمده است: قهرمانی تیم فوتسال مس سونگون در رقابت‌های لیگ برتر فوتسال کشور شادمانی به وسعت دل‌های بزرگ مردم آذربایجان شرقی به ویژه مردمان دیار

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،محمدرضا کافی مدیرعامل باشگاه مس سونگون در پیامی از کسانی که قهرمانی این تیم در لیگ برتر فوتسال را تبریک گفتند تشکر کرد.در این پیام آمده است:

قهرمانی تیم فوتسال مس سونگون در رقابت‌های لیگ برتر فوتسال کشور شادمانی به وسعت دل‌های بزرگ مردم آذربایجان شرقی به ویژه مردمان دیار سونگون و ورزقان آفرید که این شادی را مهمترین و بهترین ثمره همه تلاش‌های اعضای این تیم و باشگاه مس سونگون می‌دانیم.

‎امروز خدا را شاکریم که در کنار نام مس و سونگون می‌توانیم این جام زرین را شناسه آن کنیم و از این رو این افتخار را به همه‌ی زحمتکشان صنایع مس ایران تقدیم نمائیم.

‎برای کسب این افتخار، بزرگان زیادی در کنار باشگاه مس سونگون ایستادند که این افتخار بدون همراهی و دست یاری آن‌ها هرگز محقق نمی‌شد. بزرگانی که با سیل پیام‌های تبریک خود به باشگاه مس سونگون نشان دادند که این افتخار تنها از همدلی و همراهی این بزرگواران حاصل شده است که بی حضور آن‌ها هرگز این شادی مشترک امروز به ثمر ننشسته بود و از همین رو به نمایندگی از مجموعه باشگاه مس سونگون از همه‌ی این مقامات و مسئولین کمال تشکر را دارا می‌باشم.

‎بی شک تداوم موفقیت‌های از این دست با این همدلی و همراهی صادقانه،  بیش از پیش در انتظار مجموعه‌ی باشگاه مس سونگون خواهد بود و حضور دستان گرم همه بزرگوارن موجب دلگرمی مجموعه ورزشی مس سونگون خواهد بود.

‎با افتخار و تقدیم بهترین ها

‎محمد رضا کافی- مدیر عامل باشگاه مس سونگون

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.