کد خبر : 110222
تاریخ انتشار : یکشنبه 24 دی 1396 - 14:37
-

آمار عجیبی که ساروی‌ها به جای گذاشتند/ شهروند، بیرون از قلعه عقاب‌ها بازنده است

آمار عجیبی که ساروی‌ها به جای گذاشتند/ شهروند، بیرون از قلعه عقاب‌ها بازنده است

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، تیم فوتسال شهروند ساری با قرار گرفتن در رتبه نهم جدول و کسب ۳۰ امتیاز در پایان نوزدهمین دوره لیگ برتر، یکی از ضعیف‌ترین نتایج خود در طول ادوار مسابقات را کسب کرد. این تیم اما یک ویژگی جالب هم دارد و به شدت متکی به تماشاگران خود است.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، تیم فوتسال شهروند ساری با قرار گرفتن در رتبه نهم جدول و کسب ۳۰ امتیاز در پایان نوزدهمین دوره لیگ برتر، یکی از ضعیف‌ترین نتایج خود در طول ادوار مسابقات را کسب کرد.

این تیم اما یک ویژگی جالب هم دارد و به شدت متکی به تماشاگران خود است. شهروند امسال تنها ۵ امتیاز در بازی‌های خارج از خانه خود کسب کرده و ۲۵ امتیاز باقیمانده را در خانه به دست آورده است.

نقش تماشاگران ساروی در قلعه عقاب‌ها جای بحث ندارد اما این موضوع باعث شده شهروند در صورت نبود حمایت تماشاگرانش، خلع سلاح شود.

این موضوع در بازی هفته بیست و پنجم تیم نیز کاملا مشهود بود. شهروند با وجود اینکه میزبان بود، اما به دلیل جابجایی سالن، از حمایت تماشاگرانش برخوردار نشد و به فرش‌آرای مشهد باخت.

همچنین از ساری، اخباری مبنی بر نارضایتی بازیکنان به دلیل بدقولی باشگاه در پرداخت مطالبات به گوش می‌رسد. در چنین شرایطی گفته می‌شود بسیاری از بازیکنان اصلی تیم قصد جدایی از شهروند را دارند.

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.