کد خبر : 110200
تاریخ انتشار : یکشنبه 24 دی 1396 - 10:04
-

باقری:علت سقوط تیم های لیگ برتری قم در قالب کمیته ای تخصصی بررسی شود

باقری:علت سقوط تیم های لیگ برتری قم در قالب کمیته ای تخصصی بررسی شود

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،قدرت الله باقری افزود: باید کمیته ای متشکل از ورزشکاران و متخصصان استان درمورد ‘چرایی سقوط دو تیم فوتبال صبای قم و فوتسال هیات فوتبال و به حاشیه رفتن این دو رشته ورزشی’ در استان تشکیل و آسیب شناسی جدی در این زمینه انجام و مشکل به صورت ریشه ای

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،قدرت الله باقری افزود: باید کمیته ای متشکل از ورزشکاران و متخصصان استان درمورد ‘چرایی سقوط دو تیم فوتبال صبای قم و فوتسال هیات فوتبال و به حاشیه رفتن این دو رشته ورزشی’ در استان تشکیل و آسیب شناسی جدی در این زمینه انجام و مشکل به صورت ریشه ای برطرف شود.
وی ادامه داد: تیم فوتبال صبای قم زمانی نماینده ایران در آسیا بوده و در زمان سرمربی گری علی دایی، برند این تیم به ۱۴ میلیارد تومان رسیده بود ولی امروز ما به بهای ناچیز آن را از دست دادیم و کسی حاضر نیست ۵۰۰ میلیون تومان برای این تیم سرمایه گذاری کند.
مدیرکل اسبق ورزش و جوانان قم گفت: باید آسیب شناسی شود چرا حامیان مالی در قم فراری می شوند؟ گسست فوتبال و فوتسال درلیگ برتر به چه علت است؟ چرا باید تیمی که روزی افتخار ایران در آسیا بود امروز در آستانه سقوط به لیگ دسته دو و نابودی کامل باشد؟
باقری بیان داشت: تیم فوتسال هیات فوتبال قم، قطب فوتسال ایران و افتخار قم و کشور بود و بازیکنان بزرگی مانند علی اصغر حسن زاده از این تیم به پا خاستند، ولی به راحتی سقوط کرده و گویا هیچ اتفاقی هم نیفتاده است؟
وی گفت: تیم فوتبال صبا به صورت قطعی به لیگ دسته دوم سقوط می کند، تیم فوتسال هیات فوتبال نیز دیگر قدرت صعود به لیگ برتر را پیدا نخواهد کرد، سئوال این است ما چرا از سرمایه های ورزشی خود مراقبت نکردیم؟
باقری اظهار داشت: جوانان گرایش و علاقه خاصی به فوتبال و فوتسال دارند، آبروی ورزش قم با سقوط تیم صبا و هیات فوتبال خدشه دار و به زودی هم جبران نخواهد شد.
وی ادامه داد:متاسفانه ما درفوتسال و فوتبال حرفی برای گفتن نداریم و باید هر چه سریعتر با آسیب شناسی وضعیت موجود، علت این مشکلات شناسایی و برطرف شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.