کد خبر : 110226
تاریخ انتشار : یکشنبه 24 دی 1396 - 15:48
دسته‌بندی نشده
-

شمس، سفال‌منش و مظفر مسافران دور دنیا در ۳۶روز!

شمس، سفال‌منش و مظفر مسافران دور دنیا در ۳۶روز!
مدرسان ايراني نخبه آسيا در كلاس‌هاي 36 روزه در سه كشور جهان شركت خواهند كرد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، اولین دوره کلاس حرفه‌ای مدرسان نخبه لول سه جهان که از سوی فیفا که ظرف ۳۶ روز و در سه کشور جهان برگزار خواهد شد با حضور نمایندگان ایران از آخر فروردین ماه ۱۳۹۷ در شهر لیسبون پرتغال استارت خواهد خورد.

در این کلاس فیفا که ارتقاء مدرسان کلاس مربیگری لول سه آسیا به حرفه‌ای (پرولایسنس) خواهد بود از آسیا ۱۵مربی حضور خواهند داشت که در میان آنها نام حسین شمس، شهاب‌الدین سفالمنش و شهرزاد مظفر از کشورمان به چشم می‌خورد.

بنا به اعلام منابع خارجی، مقصد بعدی شرکت‌کنندگان در این کلاس که بالاترین سطح برگزاری کلاس مدرسان در تاریخ فوتسال است، پس از وقفه‌ای کوتاه، مادرید اسپانیا و بعد از آن ریودوژانیرو برزیل خواهد بود.

گفتنی است شرکت‌کنندگان در این ۳۶روز کلاس فشرده در صورت موفقیت در آزمون‌های تئوری و عملی فیفا مدرک پرولایسنس در مدرسی مربیگری فیفا را کسب خواهند کرد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 4 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۴
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

Funa یکشنبه , ۲۴ دی ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۵

استادحسین شمس

نام ... دوشنبه , ۲۵ دی ۱۳۹۶ - ۴:۵۴

شناسنامه فوتسال ایران در جهان می‌باشد

نام دوشنبه , ۲۵ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۹

حسین شمس متخصص در سقوط تیم ها و منحل کردن آنها هست الانم میره ٣۶ روز توى این کلاس ها میخوابه آبروى فوتسال ایران رو مى بره!! خخخخ

متین دوشنبه , ۲۵ دی ۱۳۹۶ - ۱:۵۹

استاد حسین شمس یکی از استوره های اخلاق در فوتسال دنیاست که مرام پهلوانی را کامل دارد به امید حضور دوباره این پهلوان با اخلاق در تیم فوتسال گیتی پسند