کد خبر : 110242
تاریخ انتشار : یکشنبه 24 دی 1396 - 18:03
-

ناظم الشریعه:به دنبال حریفانی مثل بلاروس هستیم/سالن بازی شرایط برگزاری مسابقه را نداشت/قولی برای حضور در جمع سه تیم برتر جهان نداده‌ام

ناظم الشریعه:به دنبال حریفانی مثل بلاروس هستیم/سالن بازی شرایط برگزاری مسابقه را نداشت/قولی برای حضور در جمع سه تیم برتر جهان نداده‌ام

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،محمد ناظم‌الشریعه پس از پیروزی ۵ بر صفر مقابل تیم ملی فوتسال بلاروس در دیدار دوستانه گفت: بازی قبلی این تیم مقابل ایتالیا را هم دیده بودیم. چنین تیم‌هایی مقابل ما فقط دفاع می‌کنند البته ما به دنبال چنین حریفانی نیز هستیم. برای ما مهم است که نحوه بازی با

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،محمد ناظم‌الشریعه پس از پیروزی ۵ بر صفر مقابل تیم ملی فوتسال بلاروس در دیدار دوستانه گفت: بازی قبلی این تیم مقابل ایتالیا را هم دیده بودیم. چنین تیم‌هایی مقابل ما فقط دفاع می‌کنند البته ما به دنبال چنین حریفانی نیز هستیم. برای ما مهم است که نحوه بازی با این تیم‌ها را هم تمرین کنیم.

وی با ابراز نارضایتی از برگزاری این بازی در سالن هندبال و تهران گفت: تماشاگران هیچ استقبالی از این مسابقه نداشتند و بهتر است چنین مسابقاتی را در شهرهای دیگر برگزار کنیم تا با حضور مردم رقابت جذاب‌تر شود. از طرفی سالن انتخاب‌شده به هیچ عنوان شرایط لازم را برای برگزاری این مسابقه نداشت. اصلاً راضی نیستیم به‌طوری‌که حتی رختکن نیز شرایط مناسب نداشت و تیم حریف نیز ناراحت بود.

سرمربی تیم ملی فوتسال در پاسخ به این سؤال که آیا به کفاشیان و مسئولان فدراسیون فوتبال قول قرار گرفتن در جمع سه تیم برتر جهان را داده است یا نه، گفت: چنین قول و قراری نداشتیم. گفتیم بر اساس امکانات بهترین کیفیت را ارائه خواهیم داد.

ناظم‌الشریعه درباره ورود مسائل رمالی و جادوگری به لیگ فوتسال گفت: حیف است چنین مسائلی از فوتبال وارد فوتسال شود. در فوتسال چنین مسائلی نداریم و نباید پیگیر چنین موضوعاتی باشیم.

وی درباره حضور وحید شمسایی در تیم ملی گفت: در این باره خیلی صحبت کردیم. جلسه‌ای با مسئولان فدراسیون فوتبال و باشگاه تأسیسات برگزار شد و قرار شد در سال جدید مسابقاتی را میزبانی کنند و از حضور شمسایی استفاده کنیم.

سرمربی تیم ملی فوتسال درباره قهرمانی مس سونگون در لیگ برتر گفت: به آنها تبریک می‌گویم شایسته قهرمانی بودند، هرچند تیم‌هایی مانند گیتی‌پسند و تأسیسات هم تا لحظه آخر جنگیدند و شایستگی خود را نشان دادند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.