کد خبر : 110350
تاریخ انتشار : دوشنبه 25 دی 1396 - 12:30
-

زمان و نحوه دعوت شمسایی به تیم ملی فوتسال مشخص شد

زمان و نحوه دعوت شمسایی به تیم ملی فوتسال مشخص شد

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،با بازگشت فالکائو اسطوره فوتسال برزیل به تیم ملی برای افزایش تعداد گل‌های ملی و شکستن رکورد وحید شمسایی بود که در ایران هم بر لزوم دعوت شمسایی به تیم ملی تاکید شد. شمسایی تاکنون ۳۹۲ گل ملی به ثمر رسانده است و حالا با بازگشت دوباره فالکائو به تیم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،با بازگشت فالکائو اسطوره فوتسال برزیل به تیم ملی برای افزایش تعداد گل‌های ملی و شکستن رکورد وحید شمسایی بود که در ایران هم بر لزوم دعوت شمسایی به تیم ملی تاکید شد.

شمسایی تاکنون ۳۹۲ گل ملی به ثمر رسانده است و حالا با بازگشت دوباره فالکائو به تیم ملی، رکورد بازیکن پیشین تیم ملی فوتسال ایران در آستانه شکستن است.

بر همین اساس فدراسیون فوتبال به همراه باشگاه تاسیسات دریایی و سیدمحمد ناظم الشریعه جلسات مشترکی را ترتیب دادند تا نحوه بازگشت شمسایی به تیم ملی فوتسال مورد بررسی قرار بگیرد.

برنامه ریزی های اولیه هم برای دعوت وحید شمسایی صورت گرفته است. طبق تصمیمات کلی، قرار است خردادماه سال آینده تورنمنتی در خوزستان برگزار شود و وحید شمسایی با حضور در ترکیب تیم ملی در این تورنمنت، تعداد گل‌های ملی خود را افزایش بدهد.

منبع:مهر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.