کد خبر : 110347
تاریخ انتشار : دوشنبه 25 دی 1396 - 12:29
دسته‌بندی نشده
-

واکنش نایب رئیس فدراسیون به اعتراض بلاروسی‌ها به رختکن سالن هندبال

واکنش نایب رئیس فدراسیون به اعتراض بلاروسی‌ها به رختکن سالن هندبال
میترا نوری به اعتراض‌هایی که در مورد سالن رختکن هندبال در دیدار روز گذشته فوتسال ایران و بلاروس شده بود، واکنش نشان داد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،میترا نوری درخصوص اعتراضاتی که درمورد رختکن سالن هندبال در دیدار فوتسال ایران و بلاروس از سوی بلاروسی‌ها روی داده بود، اظهار داشت: سه نکته را باید توضیح دهم. اول اینکه وقتی می‌خواهیم یک رویداد ورزشی داخلی و یا خارجی را میزبانی کنیم کمیته‌ای باید تشکیل شود و از امکانات، تجهیزات، سخت‌افزار و نرم‌افزار و هر آنچه برای اینکه میزبانی رویداد به نحو احسن باشد، بازدید کند.

وی در ادامه افزود: نکته دوم این است که ما در سالن هندبال میزبان مسابقات هندبال قهرمانی آسیا بودیم و کمیته‌ای که به ایران آمد و از امکانات بازدید کرد، اجازه این میزبانی را به ایران داد.

نایب رئیس فدراسیون هندبال خاطرنشان کرد: نکته سوم اینکه تجهیز و نگهداری از اماکن ورزشی بخش بسیار مهمی است که مدیران باید به آن توجه کنند.برای ساخت یک مجموعه ورزشی زحمت کشیده می‌شود و هزینه صرف می‌شود و همه باید تلاش کنیم تا این سرمایه حفظ و نگهداری شود. فدراسیون هندبال هم در جهت نگهداری از سالن تلاش می‌کند و هر سال کفپوش آن را تجهیز می‌کند به همین دلیل کیفیت این کفپوش عالی است.

نوری درخصوص انتقاداتی که در مورد سالن رختکن سالن هندبال عنوان کرد: این نقد به دوستان وارد است و باید قبل از گرفتن میزبانی‌ها هر آنچه لازم است را تائید کنند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.