کد خبر : 110527
تاریخ انتشار : سه شنبه 26 دی 1396 - 11:27
-

اعتباری که با دست خودمان نابود شد

اعتباری که با دست خودمان نابود شد
تیم ملی فوتسال که می‌توانست از دو دیدار تدارکاتی با بلاروس، درآمد خوبی داشته باشد،‌ بیشتر به نفع هندبال بازی کرد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، تیم‌ ملی فوتسال ایران روزهای یک‌شنبه و دوشنبه در دو دیدار تدارکاتی به مصاف بلاروس، تیم بیست و سوم جهان رفت اما این دو بازی، در حالی که می‌توانست به محل خوبی برای درآمد فوتسال ایران تبدیل شود،‌ بیشتر ضرر داشت.

در تعامل‌های بین المللی بین تیم‌های ورزشی، رسم است تیمی که در رنکینگ جهانی پایین‌تر قرار دارد، برای انجام بازی دوستانه با تیمی که رنکینگ بهتری دارد، مبلغی پرداخت می‌کند.

اما ولادیمیر زاواتسکی سرپرست تیم ملی بلاروس در گفت‌وگو با ایسنا، درباره این موضوع گفت: ما هیچ پولی برای بازی با ایران پرداخت نکرده‌ایم. تنها هزینه سفرمان به ایران با خودمان بوده و هتل را هم فدراسیون فوتبال ایران برایمان گرفته است.

فوتسال ایران که جایگاه نخست آسیا را از ابتدای تشکیل تیم‌ملی در اختیار داشته، بعد از جام‌جهانی ۲۰۰۸ اعتبار جهانی نیز پیدا کرده و در جام‌جهانی ۲۰۱۶ نیز به مقام سوم دست یافته است. از طرفی تیم‌هایی مثل برزیل و اسپانیا همواره برای بازی دوستانه با ایران، درخواست مبالغ هنگفتی داشته‌اند و به همین دلیل هیچ‌گاه در سال‌های اخیر بازی با این تیم‌ها میسر نشده است. ولی تیم ملی‌ فوتسال ایران برای بازی با تیم بیست و سوم جهان حتی هزینه هتل مهمان را هم پرداخت کرده است؛ اتفاقی که اعتبار فوتسال ایران را خدشه‌دار می‌کند.

کمیته فوتسال در این میان حتی در بخش اسپانسرینگ نیز کاملا منفعل عمل کرد و با وجود پخش مستقیم بازی با بلاروس از شبکه ورزش، تبلیغ دور زمین از جانب کمیته فوتسال به نمایش درنیامد. تبلیغ‌هایی که در سالن محل بازی نصب شده بود، به تیم ملی هندبال مربوط می‌شد و به این ترتیب می‌توان گفت فوتسال در دو دیدار تدارکاتی با بلاروس، برای هندبال بازی کرد و هیچ عایدی برای خودش نداشت.

منبع: ایسنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.