کد خبر : 110514
تاریخ انتشار : سه شنبه 26 دی 1396 - 10:17
-

حلاجی:بحث عدم تیمداری در مجمع تاسیسات دریایی مطرح شده است/مشکلات مالی باعث ایجاد دردسرهایی شده است/نتایج تیم تاثیری در این تصمیم نداشته است

حلاجی:بحث عدم تیمداری در مجمع تاسیسات دریایی مطرح شده است/مشکلات مالی باعث ایجاد دردسرهایی شده است/نتایج تیم تاثیری در این تصمیم نداشته است

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،مجید حلاجی درباره اینکه گفته می شود مسئولان شرکت تاسیسات دریایی قصد دارند سال آینده در لیگ برتر فوتسال تیمداری نکنند، گفت: تا الان چیزی در این خصوص به ما ابلاغ نشده است. از روز یکشنبه گذشته بود صحبتهایی مبنی بر عدم تیمداری مطرح شد. به هر حال مشکلات مالی

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،مجید حلاجی درباره اینکه گفته می شود مسئولان شرکت تاسیسات دریایی قصد دارند سال آینده در لیگ برتر فوتسال تیمداری نکنند، گفت: تا الان چیزی در این خصوص به ما ابلاغ نشده است. از روز یکشنبه گذشته بود صحبتهایی مبنی بر عدم تیمداری مطرح شد. به هر حال مشکلات مالی اقتصاد ما را اذیت می کند و ما هم از این قاعده مستثنی نیستیم. از لحاظ مالی کار به سختی جلو می رود.

وی افزود: مجمع تاسیسات دریایی حتی از ما برای فصل بعد بودجه خواسته بود ولی این بودجه نه تصویب شده است و نه رد. این بحث عدم تیمداری هم در خود مجمع مطرح شده است و باید ببینیم تصمیم نهایی چه خواهد شد.

مدیرعامل باشگاه تاسیسات در خصوص اینکه عدم تیمداری تاسیسات چه میزان موافق و چه میزان مخالف دارد، تصریح کرد: از این موضوع خبر ندارم. این بحث در مجمع شرکت و در واقع هیات مدیره بالادستی ما مطرح شده است. با این حال باید بگویم حتی کسانی که مخالف تیمداری تاسیسات هستند، قلبا ورزش را دوست دارند و تا الان هم حمایت های خوبی داشته اند ولی مشکلات مالی باعث ایجاد دردسرهایی شده است.

حلاجی در پاسخ به این سئوال که آیا قهرمان نشدن تیم تاسیسات در لیگ برتر تاثیری در این تصمیم داشته است؟ یادآور شد: خیر، نتایج تیم تاثیری نداشته است. آقایان شرایط را دیدند. انصافا چند بازی لیگ از دستمان در رفت. اعتقاد داریم بازیکنان تیم به نحو احسن به لیگ برگشتند. به هر حال نایب قهرمانی هم عنوان کمی نیست. درست نیست هر سال توقع قهرمانی داشته باشیم!

مدیرعامل باشگاه تاسیسات در پایان با اشاره به شرایط حاکم بر فوتسال گفت: متاسفانه در فوتسال حمایت نمی شویم. حتی برای پخش شدن مسابقاتمان باید پول بدهیم. در واقع برای نفس کشیدن در فوتسال هم باید پول بدهیم. اینها به باشگاه ها فشار می آورد.

منبع:مهر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.