کد خبر : 110484
تاریخ انتشار : سه شنبه 26 دی 1396 - 10:30
-

شهروند با کمترین جلسات تمرینی پا به لیگ گذاشت/تلاش کردیم با کمترین نوسان برای تغییرات جدید گام برداریم/جایگاه نهم تیم اصلا در خور شأن و مورد قبول هواداران نیست

شهروند با کمترین جلسات تمرینی پا به لیگ گذاشت/تلاش کردیم با کمترین نوسان برای تغییرات جدید گام برداریم/جایگاه نهم تیم اصلا در خور شأن و مورد قبول هواداران نیست

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،محمد اسماعیل پور سرمربی تیم شهروند ساری در گفتگو با fut5al در مورد لیگ اخیر گفت:بازیهای فصل اخیر در حالی آغاز شد که زمان شروع و حضور برخی از تیمها در فصل مسابقاتی ٩۶در هاله ای از ابهام بود و فقط چند تیم متمول تاسیسات ،گیتی پسند،مس ،حفاری و فرش

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،محمد اسماعیل پور سرمربی تیم شهروند ساری در گفتگو با fut5al در مورد لیگ اخیر گفت:بازیهای فصل اخیر در حالی آغاز شد که زمان شروع و حضور برخی از تیمها در فصل مسابقاتی ٩۶در هاله ای از ابهام بود و فقط چند تیم متمول تاسیسات ،گیتی پسند،مس ،حفاری و فرش آرا مشهد تمرینات پیش فصل خود را آغاز کردند.با همه این مشکلات و عدم برگزاری چند بازی در زمان شروع مسابقات بالاخره قطار لیگ ٩۶ به راه افتاد و تیم شهروند هم همانند برخی از تیمها با کمترین جلسات تمرینی پا به عرصه مسابقات گذاشت.

اسماعیل پور ادامه داد: تیمی که تحت تاثیر تغییرات فراوانی قرار داشت. از دست دادن چند مهره کلیدی نسبت سالهای قبل و اضافه شدن بیش از ٩ بازیکن جوان و نوجوان که برای اولین بار در تیم و در سطح لیگ برتر چنین اتفاقی رخ داد. با این حال شروع خوبی داشتیم و همانطور هم که وعده کردیم خواستیم شهروند متفاوتی نسبت سالهای گذشته باشیم. شهروندی که دیگر در خانه به تیمهای حریف با اختلاف گل زیاد نبازد، حریف از پیش باخته در مقابل تیمهایی مانند گیتی و تاسیسات و مس و …نباشید و تلاش کند خارج از خانه بازنده محض نباشد.

سرمربی شهروند ساری افزود:خوردن ٩ گل از یک تیم میانه جدولی در خارج از خانه واقعا در شخصیت تیم پر هوادار شهروند نیست یا مقابل تیمهایی مانند تاسیسات و گیتی بازنده دست و پابسته ای نبودیم و تلاش کردیم با کمترین نوسان برای تغییرات جدید گام برداریم.خدا را شکر تا حدودی با کمک بازیکنان باتجربه و کادر فنی توانستیم به این مهم دست پیدا کنیم ولی باید قبول کرد همه تغییرات یکجا و در آن واحد امکان پذیر نیست .هوادار حق دارد برای داشتن تیمی در خور شان این همه تماشاگر پرشور ، طلب یک تیم رویایی کند ولی باید قبول کرد زمان میخواهد تا بتوان به این مهم دست یافت. بعنوان مثال تیم مس بعد از ۴ سال تیمداری با این همه هزینه و بازیکن خارجی امسال توانست قهرمان شود. پس هرچقدر امکانات و شرایط مالی مهیا باشد ولی برای موفق شدن باید خیلی کارهای زیر بنایی کرد.

اسماعیل پور خاطرنشان کرد:از آقای سعید نجاریان تشکر ویژه میکنم که این فضا را در اختیار بنده و سایر دوستان من در کادر فنی قرار دادند تا بتوانیم به کمک یک کادر کاملا بومی برای این مهم تلاش کنیم. تیمی که باغیرت بازیکنان و تماشاگران خونگرم و با تعصب ساروی قلعه عقابها را دوباره احیا کردند تا امسال تنها سالی باشد که این قلعه تا پایان فصل بی شکست بماند بجز بازی با فرش آرا که در خارج از ساری و یک سالن دیگر برگزار شد. تیمی که برای اولین بار جزو ٢ تیم خط دفاعی لیگ برتر انتخاب شد و تنها تیمی که در تمامی بازیهای برگزار شده بیش از ۴ گل در یک مسابقه دریافت نکرد و یکی از ضعفهای همیشگی تیم که نتیجه گرفتن در بازیهای خارج خانه بود که توانستیم در ۴ بازی بیرون یعنی یک سوم بازیهای خارج از خانه ۶ امتیاز کسب کنیم .در هر حال جایگاه نهم تیم اصلا در خور شأن و مورد قبول هواداران نیست ولی با توجه به فشردگی و از دست دادن بعضی از مهره ها در هفته های پایانی که جز در فصل قبل که به کمک آقای رعدی رتبه هفتم کسب شد در چند سال اخیر همواره جزو تیمهای انتهایی جدول بودیم می تواند شروعی خوب برای متفاوت شدن باشد.
سرمربی شهروند ساری در پایان گفت: همه و همه این موفقیت ها نتیجه کار گروهی مجموعه شهروند از راس هرم آقای سعید نجاریان مدیر عامل پر تلاش و به جرأت مرد شماره یک فوتسال کشور که توانسته وعده های مالی بازیکنان را که کمتر تیمی محقق کرده را بین ٧٠ تا بعضا ٩٠ درصد پرداخت نماید تا بازیکنان خوب وبزرگ تیم مخصوصا محمد طاهری ،طه مرتضوی ،مرتضی عظیمایی ،علی کیایی و … و کادر فنی علی الخصوص حاج آقای آذری مدیر فنی تیم آقا سعید خیر اندیش سرپرست پرکار و خستگی ناپذیر آقا حمید بخشی یکی از بهترین مربی های دروازه بانی و دوست خوبم آقا رامین طالبی که خیلی بیشتر از یک همکار به من کمک کرد و کادر پزشکی آقای جیوار آقای خسروی ماساژور تیم و گروه تدارکات آقای زیاری آقای شفیعی و سید علی خوش قلب و تیم پشت سر دوستانی همچون حاج آقا حسینیان، شهردار محترم ساری دکتر عبوری ،آقا جلال اسدی ،آقای حبیبی ،دوست خوبم علی امینی و عزیزانی که حضور ذهن ندارم که در این راه ما رو یاری دادند بود که سپاس فراوان از همه این عزیزان را دارم.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

ناشناس چهارشنبه , ۲۷ دی ۱۳۹۶ - ۹:۴۴

الان با این همه تماشاگری که داریم هر هفته میایم سالن و تیممونو تشویق میکنیم بنظر شما حق ما جایگاه نهم جدوله؟؟؟؟این جایچاه هم به لطف حضور تماشاگرها و امتیازاتیه که شهروند تو زمین خودش گرفت.وگرنه بازی های خارج خونه که قربونش برم کلا باخت همه رو!!!!
حداقل به تیم آخر جدول نمیباختین بازیو تو قم
از آقای نجاریان تقاضا میکنیم حداقل برای یک فصل هم که شده یک کادر قوی و بازیکنای تاپ و درجه اول بیارن تو تیم تا تیممون تو کورس قهرمانی باشه