کد خبر : 110541
تاریخ انتشار : سه شنبه 26 دی 1396 - 13:09
-

ناظم الشریعه:لیگ برتر فوتسال باید بسکتبالی شود/ تقویم ۹۷ تیم ملی را داده‌ام

ناظم الشریعه:لیگ برتر فوتسال باید بسکتبالی شود/ تقویم ۹۷ تیم ملی را داده‌ام

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سیدمحمد ناظم الشریعه درباره برگزاری دو بازی تدارکاتی تیم ملی فوتسال ایران با بلاروس با بیان مطلب فوق گفت: ما فقط دو جلسه تمرین کردیم و وارد این بازی شدیم. بلاروس تیم خوبی بود و بازیکنانمان بعد از لیگ محک خوبی خوردند. ما به دنبال حریفان فیزیکی هستیم. فوتسال ما

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سیدمحمد ناظم الشریعه درباره برگزاری دو بازی تدارکاتی تیم ملی فوتسال ایران با بلاروس با بیان مطلب فوق گفت: ما فقط دو جلسه تمرین کردیم و وارد این بازی شدیم. بلاروس تیم خوبی بود و بازیکنانمان بعد از لیگ محک خوبی خوردند. ما به دنبال حریفان فیزیکی هستیم. فوتسال ما تکنیکی بود و به سمت تاکتیک رفتیم. اگر قدرت بدنی فوتسال هم خوب بشود، شرایط این رشته ایده آل خواهد شد. برای همین باید با تیم هایی بازی کنیم که به اصطلاح با آنها در دعوا برویم.

وی افزود: بلاروس در بازی دوم خود بهتر شده بود که این هم طبیعی بود چون ما باید تمام بازیکنان را بازی می دادیم تا ارزیابی شوند. برای همین خیلی هماهنگ نبودیم.

سرمربی تیم ملی فوتسال ایران با بیان اینکه لغو سفر به اسلوونی برنامه ها را به هم ریخته است، گفت: البته دارد کارهای خوبی صورت می گیرد. همه در فدراسیون فوتبال و کمیته فوتسال و کمیته فنی بسیج شده اند تا یک تیم دیگر را جایگزین کنیم. احتمالا کشور جایگزین آذربایجان خواهد بود.

ناظم الشریعه درباره انتقادات کریم منصوری عضو هیات رئیسه سازمان لیگ که گفته بود مربیان تیم ملی خودشان از همه بی انضباط‌تر هستند، تاکید کرد: در جلسه آخر هیات رئیسه سازمان لیگ که کریم منصوری غایب بود حاضر شدم. همه قبول دارند که لیگ باید از حالت سنتی خارج شود؛ چه من در تیم ملی باشم چه نباشم. اگر ما بلافاصله بعد از اتمام لیگ وارد جام ملتها می شدیم خوب بود؟ همه مردم شاهد هستند که تمام تلاشمان را برای بهبود شرایط تیم ملی به کار می گیریم. ما چیزی را برای خودمان نمی خواهیم.

وی با بیان اینکه تغییرات لیگ دست او نبوده است، گفت: من الان تقویم سال ۹۷ تیم ملی را هم نوشته ام و به آقای ترابیان رئیس کمیته فنی تحویل داده ام. هیات رئیسه حالا باید به اجماع برسد که برنامه سال بعد را بچیند. بهترین لیگ برای فوتسال، لیگ بسکتبالی است. فقط در این صورت است که تیم هایی که شرایط مالی خیلی خوبی ندارند در دور اول کنار می روند و بقیه، به رقابتشان ادامه خواهند داد. برای بهبود لیگ علاوه بر برنامه پلی آف، می شود جام حذفی هم گذاشت. فقط باید ریسک کنند و تغییرات را اعمال نمایند.

منبع:مهر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.