کد خبر : 110568
تاریخ انتشار : چهارشنبه 27 دی 1396 - 10:20
-

صمیمی:در این فصل فقط یک هفته در صدر نبودیم/ کارشناسان باید درباره من نظر بدهند

صمیمی:در این فصل فقط یک هفته در صدر نبودیم/ کارشناسان باید درباره من نظر بدهند

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،علیرضا صمیمی دروازه بان ملی پوش مس سونگون، این قهرمانی را حاصل تلاش‌های زیاد دانست:«خدا را شکر می‌کنم که بعد از ۳ سال قهرمان شدیم. مدیران مس از ابتدا بازیکنان خوبی را جذب کردند و کادرفنی خیلی خوبی هم داشتیم و تمرینات سخت و سنگینی که داشتیم، باعث شد تا

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،علیرضا صمیمی دروازه بان ملی پوش مس سونگون، این قهرمانی را حاصل تلاش‌های زیاد دانست:«خدا را شکر می‌کنم که بعد از ۳ سال قهرمان شدیم. مدیران مس از ابتدا بازیکنان خوبی را جذب کردند و کادرفنی خیلی خوبی هم داشتیم و تمرینات سخت و سنگینی که داشتیم، باعث شد تا قهرمان شویم. پارسال سوم شدیم و دو دوره قبل از آن هم نایب قهرمان و برای همین فقط قهرمانی می‌خواستیم. در این فصل فقط یک هفته در صدر نبودیم و نتوانستیم قهرمان نیم فصل شویم. تأسیسات را رفت و برگشت بردیم. از ملی حفاری ۴ امتیاز گرفتیم و از گیتی پسند هم همین طور. فقط یک باخت مقابل قرچک داشتیم که بنا به نظر کارشناسان سه گل از پنج گل تیم حریف خطا بود و با اشتباهات داوری به دست آمد.»

صمیمی از عملکرد خودش هم ابراز رضایت کرد: «کارشناسان باید درباره من نظر بدهند اما فکر می‌کنم خوب کار کردم و تنها ۴ گل در طول فصل دریافت کردم.»

این دروازه بان درباره جشن قهرمانی هم این توصیف را داشت: «به نظرم این بهترین جشن قهرمانی در لیگ برتر فوتسال بود. از حضور وزیر ورزش و دیگر مدعوین گرفته تا صدا و سیما و هیأت رئیسه فدراسیون و فرماندار ورزقان همه بودند و جشن شیکی برگزار شد.»

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.