کد خبر : 110603
تاریخ انتشار : جمعه 29 دی 1396 - 13:02
-

اصغری مقدم:سخت ترین و بدترین فصل ورزشی ام بود/ وحید اصرار می کرد که زود بر نگردم/امیدوارم تاسیسات از فوتسال خارج نشود

اصغری مقدم:سخت ترین و بدترین فصل ورزشی ام بود/ وحید اصرار می کرد که زود بر نگردم/امیدوارم تاسیسات از فوتسال خارج نشود

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،جواد اصغری مقدم به تجربه یک فصل حضورش در تیم تاسیسات پرداخت و از این فصل به دلیل مصدومیت طولانی مدت به عنوان سخت‌ترین و بدترین دوران ورزشی‌اش یاد کرد. وی همچنین به ماجرای درگیری اش با مصطفی نظری دروازه بان تاسیسات در هفته های پایانی اشاره کرد و گفت:

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،جواد اصغری مقدم به تجربه یک فصل حضورش در تیم تاسیسات پرداخت و از این فصل به دلیل مصدومیت طولانی مدت به عنوان سخت‌ترین و بدترین دوران ورزشی‌اش یاد کرد. وی همچنین به ماجرای درگیری اش با مصطفی نظری دروازه بان تاسیسات در هفته های پایانی اشاره کرد و گفت: با نظری رفیق صمیمی هستم.

مشروح گفتگوی اصغری مقدم در زیر می آید:

* شما در حالی از دبیری به تاسیسات آمدید که در این تیم فرصت زیادی برای بازی پیدا نکردید. شرایط برای شما در تاسیسات چطور بود؟

اصلا فصل خوبی نداشتم. در واقع سخت ترین و بدترین فصل ورزشی ام بود. نصف لیگ را به خاطر مصدومیت از دست دادم ولی باید از باشگاه تاسیسات و وحید شمسایی تشکر کنم که کوچکترین اخمی نکردند و با همان عزت و احترامی که به تاسیسات رفتم، با من رفتار کردند.

* مصدومیت شما از چه زمانی شروع شد و چرا اینقدر درمان  آن طول کشید؟

– از هفته ششم و هفتم بود که در یکی از جلسات تمرینی شوت زدم و سر عضله چهار سر زانویم پاره شد. یک ماه درگیر کارهای پزشکی بودم. تلاش کردم زودتر برگردم ولی این مسئله به ضررم تمام شد چون قسمت بدی آسیب دیده بود. سابقه چنین مصدومیت طولانی نداشتم. دو تا سه آخری بازی فصل به مسابقات رسیدم ولی زمان کمی به من بازی رسید و از نظر آمادگی بدنی هم ایده آل نبودم.

* وحید شمسایی در دوران مصدومیت، توصیه ای به شما نداشت؟

– اتفاقا وحید اصرار می کرد که زود بر نگردم و صد درصد خوب بشوم. خودم دوست داشتم زودتر به تیم کمک کنم و برای همین بار اول در حالی که مصدومیتم خوب نشده بود، روی آن تمرین کردم و بدتر شدم. بازهم باید از وحید شمسایی و باشگاه تاسیسات با خاطر حمایتشان تشکر کنم.

* شما سابقه سرمربیگری در تیم دبیری را هم دارید. به نظرتان چرا تاسیسات این فصل قهرمان نشد؟

– متاسفانه در بعضی از مسابقات که نباید امتیاز از دست می دادیم، امتیاز دادیم. از یک مقطعی به لیگ برگشتیم ولی دیر شده بود. به هر حال از بین بد و بدتر یعنی عنوان دومی و سومی، بد را انتخاب کردیم. دوست داشتم حالا که خودم فصل خوبی نداشتم تیم قهرمان بشود.

* پیش از بازی تاسیسات با آتلیه، خبر درگیری و دعوای شما با مصطفی نظری رسانه ای شد. در این خصوص توضیح می دهید؟

– دعوا نبود؛ یک درگیری لفظی در تمرینات بود که این موضوع هم طبیعی است. من با نظری ۱۰ سال در تیم ملی بودم و سپس با هم به فولاد ماهان و تیم دبیری رفتیم. ما با هم رفیقیم و بعد از همان مشاجره، شب قبل از بازی با آتلیه در هتل مشکلات را برطرف کردیم. ما هنوز با هم رفیق صمیمی هستیم.

* اگر مشکلات حل شده بود چرا مصطفی نظری از اردوی تیم اخراج شد و به تهران برگشت؟

– مصطفی آدم احساسی است و زود به هم می ریزد. او به شمسایی گفته بود با این اتفاقات، شرایط خوبی برای دروازه بانی ندارد. وحید هم اجازه داد به تهران برگردد. شمسایی بزرگ فکر می کند و حتی به من هم برای آن بازی استراحت داد!

* برنامه شما برای فصل آینده چیست؟

– فعلا که تهران هستم تا ببینم چه می شود. امیدوارم تاسیسات از فوتسال خارج نشود. نمی دانم چرا فوتسال روز به روز کوچکتر می شود. تیم هایی مثل شن سا، منصوری، دبیری، فولاد ماهان و غیره هم از فوتسال کنار رفتند. به جای اینکه روز به روز انگیزه تیم ها از حضور در فوتسال بیشتر شود، وضعیت بدتر می شود. چه اتفاقی افتاده که تیم های بزرگ از فوتسال کنار می کشند؟ باید ببینیم کجای کار می لنگد.

* نکته جالب اینجاست هر تیمی که شما در آن حضور داشتید منحل شده است!

– شاید از پاقدم من است (با خنده). جدا باید دید عیب و ایراد کجاست و با شهامت مشکل را عنوان کنند. من چند سال فولاد ماهان بودم که این تیم منحل شد. سپس ۵ سال در دبیری بازی کردم که این تیم هم امتیازش را واگذار کرد. حالا هم که تاسیسات می خواهد تیمداری نکند. با این وضعیت، فوتسالی ها ضرر می کنند. مگر منبع در آمد بازیکنان فوتسال چیست.

* آیا امکان دارد سال آینده از بازیگری در فوتسال خداحافظی کنید؟

– مشخص نیست. همه چیز بستگی به این دارد که آیا پیشنهادی باشد یا خیر ولی فکر می کنم حداقل تا یکی دو سال دیگر بتوانم بازی کنم.

* و صحبت پایانی شما؟

– قهرمانی تیم مس سونگون را به این تیم تبریک می گویم. اعضای این تیم هم از دوستان ما هستند. همچنین به مهدی جاوید به خاطر کسب عنوان آقای گلی تبریک می گویم.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

فوتسالى جمعه , ۲۹ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۱

وقتى این آدما با ۴٠ سال سن هنوز ادعاى بازى دارند و مثل بختک افتادند روى فوتسال میخواهید فوتسال بررگ بشه؟!! برید کنار بذارید فوتسال نفس بکشه و جوان ها بازى کنند فوتسال رو نابود کردید و همه مدیران رو دلسرد کردید

نام ... جمعه , ۲۹ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۶

این اه خیلیا بود که توى تیم دبیرى سر بازیکنا اورد خدایى هم هست