کد خبر : 110731
تاریخ انتشار : شنبه 30 دی 1396 - 13:14
دسته‌بندی نشده
-

بیانیه باشگاه بالان صنعت شیراز پیرامون اتفاقات پس از بازی دیروز

بیانیه باشگاه بالان صنعت شیراز پیرامون اتفاقات پس از بازی دیروز
پس از اتفاقات بازی بالان صنعت شیراز با اهورا بهبهان باشگاه شیرازی بیانیه ای صادر کرد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،پس از اتفاقات بازی بالان صنعت شیراز با اهورا بهبهان باشگاه شیرازی بیانیه ای صادر کرد.در این بیانیه آمده است: بی شک هدف نهایی فعالیت های ورزشی در همه سطوح، اعتلای روحی و جسمی آحاد جامعه است که مهمترین شاخصه آن تقویت روحیه جوانمردی وارزشهای والای انسانی است.

روز گذشته در پایان بازی تیمهای بالان صنعت شیراز و اهورا بهبهان شاهداتفاقات تلخی بودیم که متاسفانه از هرگونه روحیه جوانمردی به دور بود.

سابقه حضور تیم های فوتبال و فوتسال در سطوح مختلف کشورو حضور بازیکنان ومربیان شیرازی در سطح ملی خود بیانگر ظرفیت بالای این شهر در ابعاد مختلف است.چه خوب است تیمهای نو پایی که پای به تورنمنتهایی در سطح لیگهای کشوری میگذارندابتدا مربیان، بازیکنان و حتی هواداران خودرا توجیه کرده و از هر لحاظ آماده شرکت در چنین مسابقاتی کنند ،چنانچه هر زمان در طول مسابقات اوضاع و نتیجه بر وفق مراد این عزیزان نبود دست به چنین اقدامات تاسف باری نزده و جو سالن برگزاری مسابقات را بهم نزنند و ظرفیت پذیرفتن شکست راهم داشته باشند.کادر فنی ،بازیکنان و هواداران(لیدرها)تیمی که پس از ده هفته برد متوالی دیروز در شیراز متحمل شکست شد بدانند که شکست هم جزئی از این رشته ورزشی است.

همانطور که بازیکنان و کادر فنی تیم بالان صنعت در دیدار رفت همین مسابقات که با شکست پنج بر یک همراه بود با قبول شکست علی رغم بی احترامی هاسالن مسابقه را ترک کرده و باعث بوجود آمدن کوچکترین مشکلی نشدند.

در پایان از حسن مدیریت نماینده فدراسیون در اداره و پایان دادن به اتفاقات تلخ روز گذشته و سعه صدر هواداران شیرازی تشکر کرده وامیدواریم هـیچگاه شاهد اینگونه اتفاقات در محیط های ورزشی نباشیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

اریایی یکشنبه , ۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۲

حیف از فوتسال شیراز….