کد خبر : 110757
تاریخ انتشار : شنبه 30 دی 1396 - 23:27
-

ویدئو کامل و جزئیات جنجال و درگیری های بازی لیگ یک

ویدئو کامل و جزئیات جنجال و درگیری های بازی لیگ یک

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، دیدار دو تیم بالان‌صنعت شیراز و اهورا بهبهان در شرایطی با برتری ۳ بر یک میزبان خاتمه یافت که این نتیجه دومین باخت فصل بهبهانی‌ها را رقم زد. گزارشی دیروز توسط پایگاه خبری فوتسال منتشر شد و امروز جزئیات این اتفاق را به همراه ویدئویی دقیق تر، منتشر می

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، دیدار دو تیم بالان‌صنعت شیراز و اهورا بهبهان در شرایطی با برتری ۳ بر یک میزبان خاتمه یافت که این نتیجه دومین باخت فصل بهبهانی‌ها را رقم زد.

گزارشی دیروز توسط پایگاه خبری فوتسال منتشر شد و امروز جزئیات این اتفاق را به همراه ویدئویی دقیق تر، منتشر می کنیم.

همچنین پایگاه خبری فوتسال آمادگی خود را برای دادن فیلم کامل و با کیفیت در اختبار کمیته فوتسال را اعلام می داد. هر چند دبیر سازمان لیگ معتقد است فیلم، مستند نیست و نمی توان به آن استناد کرد.

گزارش حاشیه ای:
در این دیدار حدود ۱۰۰ هوادار تیم اهورا در سالن حضور داشتند و به تشویق تیم خود پرداختند. در طرف مقابل نیز در حدود ۴۰۰ نفر از تماشاگران تیم بالان‌صنعت تیم خود را تشویق می‌کردند.
این دیدار در شرایطی کاملا عادی و تنها با ۳ کارت زرد به پایان رسید اما در پایان دیدار حوادثی اتفاق افتاد که باعث شد درگیری‌های شدیدی بین دو تیم و هواداران آن‌ها شکل بگیرد.
پس از پایان بازی، بازیکنان بالان صنعت با هواداران خود و بازیکنان اهورا با تماشاچیان خود مشغول تشویق ایسلندی شدند. در همین حین به یکباره یکی از مربیان تیم بالان صنعت به سمت بهبهانی‌ها می‌رود. همین مسئله باعث می‌شود تا کادرفنی و تماشاگران تیم اهورا به سمت شیرازی‌ها رفته و کار به درگیری‌های فیزیکی و لفظی می‌رسد که تلاش نیروی انتظامی و نماینده سازمان لیگ نیز برای آرام کردن جو متشنج شده بی‌نتیجه بود.
در این بین محمد حجت سرمربی تیم اهورا از فنس‌ها بالا رفت و یکی از هواداران تیم بالان صنعت را مورد ضرب و شتم قرار داد.
کار رفته رفته به جاهای باریک می‌کشید که با تذکر بموقع حسین نوری نماینده سازمان لیگ، این قضیه فیصله یافت. طبق اخبار موثقی که به دست ما رسیده، نماینده سازمان لیگ کارت حسن خاکسار مربی بالان صنعت و همچنین محمد حجت سرمربی اهورا بهبهان را ضبط کرده و به همراه گزارش مفصلی از حوادث رخ داده در سالن محل برگزاری مسابقه، برای سازمان لیگ فرستاده است تا این سازمان و همچنین کمیته انضباطی با خاطیان برخورد کند.
ویدئوها:

بخش اول: اتفاقات مربوط به قبل از شروع درگیری ها

دانلود؛ ۸ مگابایت(اینجا کلیک کنید)

بخش دوم: درگیری های اصلی

دانلود؛ ۵ مگابایت(اینجا کلیک کنید)

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.