کد خبر : 110822
تاریخ انتشار : دوشنبه 2 بهمن 1396 - 10:02
-

ترابیان: ایران قبل از المپیک با روسیه و برزیل بازی می‌کند/ باشگاه ها باید یک مدیر آی تی معرفی کنند

ترابیان: ایران قبل از المپیک با روسیه و برزیل بازی می‌کند/ باشگاه ها باید یک مدیر آی تی معرفی کنند

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،عباس ترابیان درباره برنامه های تیم فوتسال جوانان ایران پیش از حضور در المپیک آرژانتین گفت: در توافقی که با مسئولان فوتسال تایلند داشتیم، تیم جوانان این کشور اواخر اسفندماه به ایران سفر می کند تا تیم جوانان ما دو بازی تدارکاتی با آنها برگزار کند. وی افزود: پیش از

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،عباس ترابیان درباره برنامه های تیم فوتسال جوانان ایران پیش از حضور در المپیک آرژانتین گفت: در توافقی که با مسئولان فوتسال تایلند داشتیم، تیم جوانان این کشور اواخر اسفندماه به ایران سفر می کند تا تیم جوانان ما دو بازی تدارکاتی با آنها برگزار کند.

وی افزود: پیش از آن هم تیم جوانان اوکراین به ایران خواهد آمد و با این تیم هم دو بازی دوستانه انجام می دهیم.

رئیس کمیته فنی و توسعه فوتسال تاکید کرد: صحبتهای اولیه ای را هم با تیم روسیه داشته ایم تا دو بازی با این تیم برگزار کنیم. علاوه بر این، با برزیلی ها هم صحبت کردیم تا قبل از سفر تیم جوانان به آرژانتین برای المپیک، با برزیل هم بازی داشته باشیم.

ترابیان ادامه داد: تیم جوانان ایران در این صورت و با برگزاری این بازی های تدارکاتی تیمی می شود که همه از آن می ترسند. من این نوید را به جامعه ورزش می دهم که بازیکنان زیر ۱۸ سال در مسابقات المپیک افتخار آفرینی کنند.

رئیس کمیته فنی و توسعه فوتسال درباره برنامه حرفه ای سازی باشگاه های فوتسال (کلاب لایسنسینگ) هم گفت: آیین نامه این برنامه کامل شده است. گام بعدی این است که به اتفاق بزرگان فدراسیون فوتبال جلسه ای را با مدیران عامل باشگاه های لیگ برتری می گذاریم. در این جلسه، بنده برنامه ها و نحوه حرفه ای سازی باشگاه ها را تشریح می کنم.

ترابیان در پایان اظهار کرد: بعد از آن هم باشگاه ها باید یک مدیر آی تی را معرفی کنند تا مدارک مورد نظر را به صورت آنلاین، به بخش ممیزی ارائه بدهند تا پروسه حرفه ای سازی به تدریج پیش برود.

منبع:مهر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.