کد خبر : 110839
تاریخ انتشار : دوشنبه 2 بهمن 1396 - 11:14
-

ترکیب نهایی تیم ملی برای فوتسال قهرمانی آسیا را بشناسید

ترکیب نهایی تیم ملی برای فوتسال قهرمانی آسیا را بشناسید

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،تیم ملی فوتسال کشورمان در شرایطی از ۱۲ بهمن ماه در مسابقات فوتسال قهرمانی آسیا شرکت می کند که این تیم مراحل پایانی اردوهای آماده سازی خود را طی می کند و ناظم الشریعه به دنبال شناسایی ترکیب اعزامی تیم ملی به این مسابقات است. بر اساس اعلام سرمربی تیم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،تیم ملی فوتسال کشورمان در شرایطی از ۱۲ بهمن ماه در مسابقات فوتسال قهرمانی آسیا شرکت می کند که این تیم مراحل پایانی اردوهای آماده سازی خود را طی می کند و ناظم الشریعه به دنبال شناسایی ترکیب اعزامی تیم ملی به این مسابقات است. بر اساس اعلام سرمربی تیم ملی کنفدراسیون فوتبال آسیا مقررات مسابقات را تغییر داده و امسال برخلاف ادوار قبل، می‌توانیم فهرست نهایی را تا شش ساعت قبل از اولین بازی، تغییر دهیم.

با این حال فهمیدن ترکیب ۱۴ نفره تیم ملی برای این مسابقات چندان دشوار نیست. تیم ملی از ۱۴ بازیکن قطعا ۱۱ بازیکن جام جهانی ۲۰۱۶ را در ترکیب خود دارد تا ناظم الشریعه با کمترین ریسک به مسابقات برود. این ۱۱ بازیکن عبارتند از : سپهر محمدی، علیرضا صمیمی، فرهاد توکلی ، حسین طیبی، قدرت بهادری، علی اصغر حسن زاده، احمد اسماعیل پور،حمید احمدی، مهدی جاوید، مهران عالیقدر و محمدرضا سنگ سفیدی.

سه بازیکنی که از جام جهانی در این فهرست نیستند یکی محمد کشاورز است که پس از بازیها از تیم ملی خداحافظی کرد، یکی محمد طاهری که بعد از جام جهانی به هیچ اردویی دعوت نشده و سومی هم افشین کاظمی که محروم است و عملا نمی تواند تیم ملی را همراهی کند تا ناظم الشریعه شاید به اجبار دست به اضافه کردن سه بازیکن جدید به تیم بزند.

در دوره قبل تیم ملی با سه دروازه بان به آسیا رفت که اگر این اتفاق بیفتد احتمالا مسعود محمدی دوازدهمین مسافر چین تایپه خواهد بود و از بین ابوالقاسم عروجی،سعید احمد عباسی،محمد شجری و مسلم اولادقباد دو بازیکن دیگر هم در بین بازیکنان اعزامی هستند اما اگر تیم ملی با دو دروازه بان به بازی ها برود از بین این ۴ بازیکن سه نفر مسافر چین تایپه می شود.این در حالی است که ۱۱ بازیکن بالا دچار مصدومیت نشده و بتوانند تیم ملی را همراهی کنند.بدین ترتیب ناظم الشریعه با کوچکترین ریسک و تغییر تیم ملی را روانه مسابقات آسیایی می کند.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.