کد خبر : 110820
تاریخ انتشار : دوشنبه 2 بهمن 1396 - 9:59
-

مذاکره با چین و اوکراین برای بازی دوستانه با فوتسال بانوان

مذاکره با چین و اوکراین برای بازی دوستانه با فوتسال بانوان

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،دومین دوره جام ملت‌های فوتسال بانوان اردیبهشت‌ماه به میزبانی تایلند برگزار می‌شود که در این مسابقات سهمیه المپیک نوجوانان نیز توزیع خواهد شد. تیم ملی فوتسال بانوان ایران برای آمادگی بیشتر در این مسابقات قرار است اواخر بهمن‌ماه دو دیدار دوستانه با روسیه داشته باشد. البته فدراسیون فوتبال تایلند نیز

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،دومین دوره جام ملت‌های فوتسال بانوان اردیبهشت‌ماه به میزبانی تایلند برگزار می‌شود که در این مسابقات سهمیه المپیک نوجوانان نیز توزیع خواهد شد.

تیم ملی فوتسال بانوان ایران برای آمادگی بیشتر در این مسابقات قرار است اواخر بهمن‌ماه دو دیدار دوستانه با روسیه داشته باشد.

البته فدراسیون فوتبال تایلند نیز از ایران دعوت کرده تا روزهای ۲۲ تا ۲۹ فروردین در تورنمنت سه‌جانبه این کشور شرکت کند که تیم ملی ایران موافقت نکرده است.

شهرزاد مظفر در این باره گفت: تاریخ این مسابقه اصلا با برنامه ما هماهنگ نبود. نمی‌توانیم فروردین به تایلند برویم، برگردیم و بعد دوباره برای جام ملت‌های آسیا به تایلند سفر کنیم. از طرفی این شرایط وجود ندارد تا یک ماه در این کشور بمانیم. به همین دلیل موافقت نکردیم.

وی افزود: فعلا در حال مذاکره با چین و اوکراین هستیم. برنامه اردوها نیز منظم به فدراسیون داده شده است. قبل از سال جدید ۳ اردو خواهیم داشت. در سال جدید هم ۲ اردو در فروردین و یک اردو در ماه اردیبهشت برگزار می‌کنیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.