کد خبر : 110918
تاریخ انتشار : چهارشنبه 4 بهمن 1396 - 12:17
دسته‌بندی نشده
-

موقعیت‌های گلزنی ما بیشتر از آذربایجان بود/ انشاالله امشب طلسم تساوی را بشکنیم

موقعیت‌های گلزنی ما بیشتر از آذربایجان بود/ انشاالله امشب طلسم تساوی را بشکنیم
بازيكن تيم‌ملي فوتسال ايران گفت: موقعيت هاي گلزني ما در بازي اول با آذربايجان به مراتب بيشتر از ميزبان بود اما با بدشانسي نتوانستيم استفاده كنيم.

مهدی جاوید در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری فوتسال ایران با بیان مطلب فوق اظهار داشت: شکر خدا دیشب بازی خوب و تماشاگرپسندی بود که مثل دفعات قبل با آذربایجان به تساوی سه بر سه رسیدیم و صد البته اگر در ضربات آخر دقت بیشتری می‌کردیم می‌توانستیم برنده بازی در این دیدار دوستانه باشیم.

وی با بیان اینکه فرق چندانی میان سبک بازی دو تیم در تورنمنت اصفهان و باکو وجود نداشت، تصریح کرد: با توجه به شناختی که مربیان و بازیکنان دو تیم از هم پیدا کرده‌اند، بازی ایران و آذربایجان باز هم بسیار نزدیک به هم بود و شاید خیلی فرقی نمی‌کرد که کجا برگزار می‌شد.

راس گلزن تیم‌ملی ایران در مورد دومین بازی که امشب میان ایران و آذربایجان برگزار می‌شود نیز خاطرنشان کرد: امیدواریم امشب از موقعیت‌هایی که گیرمان می‌آید بهتر استفاده کنیم و انشاالله بتوانیم بعد سه تساوی پی در پی با آذربایجان طلسم این تیم را شکسته و با پیروزی از زمین خارج شویم.

جاوید در خاتمه با تمجید از تماشاگران ایرانی که به سالن باکو آمده بودند، گفت: تماشاگر ان نسبتا زیادی  از ایرانی‌ها سر بازی ما حاضر شدند که انرژی بسیار مثبتی به بچه‌های تیم ملی دادند که از آنها ممنونیم و انشاالله بتوانیم دلشان را شاد کنیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

امبر چهارشنبه , ۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۱

بازی امشب از چه کانالی پخش میشه؟ تلویزیون آذربایجان بازی رو پخش می کنه.اگه پخش می کنه لطفا لینکش رو بزارید؟