کد خبر : 111174
تاریخ انتشار : دوشنبه 9 بهمن 1396 - 9:55
دسته‌بندی نشده
-

تاج: به جز قهرمانی هیچ انتظاری از فوتسالیست ها نداریم

تاج: به جز قهرمانی هیچ انتظاری از فوتسالیست ها نداریم
رئیس فدراسیون فوتبال گفت: بازیکنان فوتسال با تلاش بالا تمرینات آماده سازی خود را برای حضور در رقابتهای آسیایی چین تایپه پیگیری می کنند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال در جمع ملی پوشان تیم ملی فوتسال بزرگسالان گفت:از اینکه کم ادعا و پرتلاش تمرینات خود را برای حضور در رقابتهای آسیایی پیگیری می کنید جای قدردانی دارد. این تیم جز سه تیم برتر جهان است و انتظار داریم در فینال رقابتهای آسیایی بازیکنان ایران را ببینم.
در ادامه علی اصغر حسن زاده، کاپیتان تیم ملی فوتسال از رئیس فدراسیون فوتبال بخاطر توجه به رشته فوتسال و اهمیت دادن به این تیم تقدیر و تشکر کرد و گفت: از زمانی که شما حضور دارید تاکنون پاداش بازیکنان به موقع پرداحت شده و امیدوار هستیم که حمایتهای خود را از تیم ملی فوتسال دریغ نکنید.
وی همچنین ضمن تشکر بخاطر تغییر وضعیت سالن فوتسال وتعویض کفپوش این سالن از مسئولین فدراسیون فوتبال گفت: بازیکنان تیم ملی تمام تلاش خود را برای موفقیت تیم ملی فوتسال بکار خواهند گرفت و از مسئولین فدراسیون همچون گذشته انتظار حمایت و پشتیبانی را داریم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.