کد خبر : 111227
تاریخ انتشار : سه شنبه 10 بهمن 1396 - 11:51
-

ناظم الشریعه:الان سالن و البسه خوبی در اختیارمان است و شرایط فراهم شده است/به فالکائو کاری نداریم و به دنبال کار خودمان هستیم/چرا این بحث‌ها موقع سفر مطرح می‌شود؟!

ناظم الشریعه:الان سالن و البسه خوبی در اختیارمان است و شرایط فراهم شده است/به فالکائو کاری نداریم و به دنبال کار خودمان هستیم/چرا این بحث‌ها موقع سفر مطرح می‌شود؟!

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،محمد ناظم‌الشریعه در مورد بدرقه تیم ملی فوتسال برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا اظهارداشت: این موضوع که احترام به ورزشکار گذاشته می‌شود بهتر از گذشته شده و خیلی مهم است که این بچه‌ها دیده شوند. در حال حاضر یکی از مشکلات عمده ما مصدومیت بچه‌ها است و یکی دو

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،محمد ناظم‌الشریعه در مورد بدرقه تیم ملی فوتسال برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا اظهارداشت: این موضوع که احترام به ورزشکار گذاشته می‌شود بهتر از گذشته شده و خیلی مهم است که این بچه‌ها دیده شوند. در حال حاضر یکی از مشکلات عمده ما مصدومیت بچه‌ها است و یکی دو بازیکن را نمی‌توانیم با خودمان ببریم البته گروه پزشکی کار می‌کنند و باید قبول کنیم که یک مقدار دیر است ، در هر صورت ما ایران هستیم و باید از عنوان قهرمانی‌مان دفاع کنیم.

وی در مورد اینکه برخی گفتند اگر ایران قهرمان نشود ناراحت می‌شویم، گفت: همه این را می‌گویند اما باید جایگاه یکدیگر را درک کنیم، ما خودمان هم ناراحت می‌شویم اما همه چیز به هم ربط دارد، ابزار ما بازیکنان هستند و لیگ خوب، تیم ملی قدرتمند می‌سازد.

سرمربی تیم ملی فوتسال در مورد اینکه برخی می‌گویند امکانات در حد تیم سوم جهان نیست، گفت: اتفاقاً الان سالن و البسه خوبی در اختیارمان است و شرایط فراهم شده است. کفپوش سالن استاندارد جهانی است به هر حال باید کم کم پیش برویم، قبلاً اینها نبود و رفته رفته بهتر می‌شود.

ناظم‌الشریعه با اشاره به شرایط تیم ملی گفت: نسبت به سال ۲۰۱۶ تعداد ۶ بازیکن ما تغییر کرده است و این موضوع تبعات و سختی‌های خودش را دارد و برای هماهنگی نیاز به زمان بیشتری داریم. رقیبان آسیایی هم همه قدرتمند شده‌اند، ازبکستان ۲ فینال را تجربه کرده و ما حساب ویژه‌ای روی آنها باز کردیم، همین عراق چندین اردو داشته و میانمار هم مربی ایرانی دارد، مطمئناً سرمایه‌گذاری جواب می‌دهد.

وی در مورد اینکه فالکائو با یک گل دیگر آقای گل جهان می‌شود، عنوان کرد: چرا باید این مسائل هنگام سفر مطرح شود؟ ما به فالکائو کاری نداریم و به دنبال کار خودمان هستیم ، برنامه شمسایی از قبل بسته شده است و مسئولان صحبت‌ها را کرده‌اند، بحث من ملی است و باید تیم ملی را ببینیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... سه شنبه , ۱۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۲

همواره برای بازیهای اسیایی و تیمهای اسیا از قبل بزرگنمایی میشه تا اگر نتیجه قهرمانی حاصل نشد دست پیش را گرفته باشند البته تیمهای اسیا پیشرفتی داشته اند ولی هرگز بسیاری از این تیمها در اندازه تیمهای تعدادی از تیمهای لیگ یک ایران هم نیستند
ضمنا چند تیم اعلام کرده اند که هم دیر تمرینات انها شروع شده و هم لیگ خوبی ندارند و حتی نفرات زیاد جدید و جوانی دارند که خودشان هم حتی در حرف هم ادعایی ندارند چه رسد در عمل ولی وظیفه تعدادی قوی نشان دادن دیگران است

Ali سه شنبه , ۱۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۱

اقای ناظم باید هم این طوری حرف بزنی اون سالی وحید شمسایی قرار بود سر مربی تیم ملی بشه اسم شما به عنوان کمک دوم تیم ملی بود حالا میگی ربطی نداره واقعا که