کد خبر : 111334
تاریخ انتشار : پنجشنبه 12 بهمن 1396 - 12:08
-

جاوید: تیم ملی متکی به شخص نیست و ۱۴ بازیکن شایسته به جام‌ملت‌ها می‌روند/قطعا در مرحله گروهی مشکل نخواهیم داشت/سهل‌انگاری در جام‌ملت‌ها، مجازات سنگینی خواهد داشت

جاوید: تیم ملی متکی به شخص نیست و ۱۴ بازیکن شایسته به جام‌ملت‌ها می‌روند/قطعا در مرحله گروهی مشکل نخواهیم داشت/سهل‌انگاری در جام‌ملت‌ها، مجازات سنگینی خواهد داشت

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،مهدی جاوید درباره وضعیتش در تیم ملی فوتسال در آستانه جام‌ملت‌های فوتسال آسیا بیان کرد: امسال فصل خوبی با تاسیسات دریایی تهران داشتم و به لحاظ تیمی و فردی، لیگ موفقی را پشت سر گذاشتم. در بازی آخر لیگ دچار آسیب دیدگی از ناحیه مچ پا شدم و مجبور بودم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،مهدی جاوید درباره وضعیتش در تیم ملی فوتسال در آستانه جام‌ملت‌های فوتسال آسیا بیان کرد: امسال فصل خوبی با تاسیسات دریایی تهران داشتم و به لحاظ تیمی و فردی، لیگ موفقی را پشت سر گذاشتم. در بازی آخر لیگ دچار آسیب دیدگی از ناحیه مچ پا شدم و مجبور بودم ۱۰ روز تمرین نکنم. در حال حاضر وضعیت بهتری دارم و امیدوارم تا روز جمعه که اولین بازی را باید در جام‌ملت‌ها انجام می‌دهیم، کاملا آماده شوم.

او افزود: مهره‌های اصلی تیم ملی در این دوره از مسابقات آسیا حضور دارند اما نفرات جدیدی هم اضافه شده‌اند که تلفیقی از جوان‌ها و با تجربه‌ها را در تیم ملی به وجود آورده است. محمد شجری و قاسم عروجی با این که جوانند اما تجربه خوبی دارند. اگر خدایی نکرده مشکلی برای بازیکنان اصلی پیش آید، این جوان‌ها می‌توانند جایشان را پر کنند.

ملی‌پوش فوتسال خاطرنشان کرد: ما دو دوره قهرمانی را در سال‌های ۲۰۱۲ و ۲۰۱۴ از دست داده بودیم و برای این که اقتدار فوتسال ایران در آسیا را اثبات کنیم باید برای دومین سال پیاپی قهرمانی را به دست آوریم.

جاوید درباره این موضوع که با توجه به کسب عنوان آقای گلی در لیگ برتر، حساب ویژه‌ای روی او باز شده است، گفت: تیم ملی متکی به شخص نیست و ۱۴ بازیکن شایسته به جام‌ملت‌ها می‌روند. با این حال هر زمان بازی کرده‌ام دوست داشتم تاثیرگذار باشم و در چند سال اخیر وضعیت خوبی داشتم. هدف خودم جام‌جهانی ۲۰۲۰ است و می‌خواهم شرایطی داشته باشم که در اوج آمادگی به تیم ملی کمک کنم. موفقیت در جام ملت‌های آسیا می‌تواند در این مسیر به من کمک کند.

او در ارزیابی‌اش از حریفان اصلی ایران در جام‌ملت‌های آسیا تصریح کرد: قطعا در مرحله گروهی مشکل نخواهیم داشت اما در مراحل حذفی به تیم‌های تایلند، ژاپن و ازبکستان می‌رسیم. تیم‌هایی که به همراه ایران مربع مدعیان آسیا را تشکیل داده‌اند. کوچیک‌ترین سهل‌انگاری در زمین و نداشتن تمرکز باعث می‌شود به بدترین شکل مجازات شویم. خاطره تلخ جام‌ملت‌های آسیای ۲۰۱۲ را هنوز فراموش نکرده‌ایم. در آن مسابقات به دلیل نداشتن تمرکز مقابل تایلند شکست خوردیم و به فینال نرسیدیم. این تجربه تلخ اما بزرگی است و به ما اثبات شد مقابل حریفان اصلی به خودمان می‌بازیم چون این تیم‌ها به لحاظ فنی از ایران ضعیف‌تر هستند.

ملی‌پوش فوتسال ایران در بخش دیگری از گفت‌وگو درباره این که گفته می‌شود ممکن است فوتسالیست‌ها به خاطر افتخارات دو سال اخیر در آسیا و جهان شاید مغرور شده و قهرمانی در جام‌ملت‌های ۲۰۱۸ از دست برود، به ایسنا گفت: بازیکنان باتجربه تیم ملی در اوج دوران فوتسال خود هستند و این طور نیست که بخواهند جوانی کنند و مغرور شوند. بدون شک کسی که ۱۰ سال توانسته در تیم ملی ایران بازی کند، تجربه کافی دارد و معتقدم شکستی که در ۲۰۱۲ متحمل شدیم، در خود بازی اتفاق افتاد و ما انگیزه کافی را قبل از بازی داشتیم.

جاوید در پایان در پاسخ به این پرسش که آیا ملی‌پوشان از امکانات تیم ملی راضی هستند یا نه، اظهار کرد: مشکل بزرگی که در سال‌های اخیر در تیم ملی داشتیم، فرسوده شدن کفپوش سالن کمپ تیم ملی بود اما این کفپوش تغییر کرده و در مجموع امکانات راضی‌کننده است.

منبع:ایسنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.