کد خبر : 111626
تاریخ انتشار : شنبه 14 بهمن 1396 - 16:00
-

فوتسال جذاب‌تر می‌شود!/ تغییرات اساسی در قوانین/ زمان اعلام میزبان جام‌جهانی مشخص شد

فوتسال جذاب‌تر می‌شود!/ تغییرات اساسی در قوانین/ زمان اعلام میزبان جام‌جهانی مشخص شد
رییس دپارتمان فوتسال آسیا از تغییر اساسی در قوانین فنی فوتسال برای جذاب‌تر شده این رشته خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، جلسه فیفا با نمایندگان کمیته فوتسال کنفدراسیون‌ها (AFC، CAF،UEFA، CONCACAF، CONMEBOL وOFC) برای بررسی تغییرات جدید در رشته فوتسال در روزهای اول و دوم فوریه (۱۲ و ۱۳ بهمن) در شهر لیبوانیای اسلوانی، محل برگزاری مسابقات فوتسال یورو ۲۰۱۸ برگزار شد.

علی تارقلی‌زاده، رییس ایرانی دپارتمان فوتسال AFC در گفت‌وگو با ایسنا، درباره این جلسه‌ها توضیح داد: جلسات بسیار مهمی طی دور روز با حضور مسئولان فوتسال و داوری فیفا، دبیرIFAB و نماینده کنفدراسیون‌ها داشتیم. رئوس مطالب در روز اول، بازبینی قوانین فعلی فوتسال و تصحیح این قوانین در راستای ساده سازی، فراگیر و جهانی نگریستن به قوانین بود.

photo_2018-02-03_15-52-24

او افزود: در روز دوم نیز پیشنهادات جدیدی در راستای پیشرفت قوانین داوری که بتواند این رشته را جذاب‌تر کرده و از نظر فنی سطح مسابقات را بالا ببرد، مطرح شد. هم‌چنین پیشنهاداتی از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا و فیفا بود که پس از ساعت‌ها بررسی و بازبینی، برخی از آن‌ها مورد موافقت اکثریت اعضا قرار گرفت.

رییس دپارتمان فوتسال آسیا هم‌چنین اظهار کرد: در میان پیشنهادهای فنی، چند پیشنهاد وجود دارد که اگر اجرا شوند، تغییرات اساسی در بازی فوتسال شاهد خواهیم بود. این قوانین جدید پس از بررسی و تایید نهایی کنفدراسیون‌ها برای تست کردن تا اوایل مارس ۲۰۱۸ اعلام خواهد شد تا کشورها زمان مناسبی برای تطبیق پذیری، تمرین و آماده‌سازی هر چه بهتر برای جام جهانی ۲۰۲۰ داشته باشند.

تارقلی‌زاده در پایان در پاسخ به این پرسش که میزبان جام‌جهانی چه زمانی مشخص خواهد شد، گفت: میزبان جام‌جهانی ۲۰۲۰ در اکتبر ۲۰۱۸ (آبان ۱۳۹۶) توسط فیفا اعلام خواهد شد.

منبع: ایسنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

زیبا شنبه , ۱۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۸

مثلا چه تغییری؟
امیدوارم زمانش بیشتر بشه مثلا دوتا ۲۵ یا ۳۰ دقیقه چون خیلی زود تموم میشه با افزایش زمان گلها هم بیشتر میشه