کد خبر : 111733
تاریخ انتشار : دوشنبه 16 بهمن 1396 - 10:27
-

دبیری:فوتسال ایران فراتر از آسیا است/ رکورد شمسایی تنها به خودش تعلق نداشت/انتخاب تنها ۲ بازیکن از مس کم لطفی به فوتسال تبریز بود

دبیری:فوتسال ایران فراتر از آسیا است/ رکورد شمسایی تنها به خودش تعلق نداشت/انتخاب تنها ۲ بازیکن از مس کم لطفی به فوتسال تبریز بود

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،فرزین دبیری اظهار داشت: تیم ملی ایران در ۲ بازی مقابل میانمار و چین با قاطعیت به برتری رسیده و زدن ۲۵ گل در این ۲ بازی نشان داد که فوتسال ایران فراتر از آسیا است. قائم‌مقام باشگاه دبیری تبریز گفت: هر ۲ پیروزی پر گل ایران برابر میانمار و

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،فرزین دبیری اظهار داشت: تیم ملی ایران در ۲ بازی مقابل میانمار و چین با قاطعیت به برتری رسیده و زدن ۲۵ گل در این ۲ بازی نشان داد که فوتسال ایران فراتر از آسیا است.

قائم‌مقام باشگاه دبیری تبریز گفت: هر ۲ پیروزی پر گل ایران برابر میانمار و چین قابل پیش‌بینی بود، اما نباید از بازی خوب تیم ملی ایران خصوصاً مقابل چین غافل شد.

دبیری افزود: مقابل تیم عراق هم کار سختی پیش رو نداشته و تیم ایران باید تمرکز خود را در مرحله حذفی مسابقات گذشته، زیرا در این مرحله دستکم گرفتن حریف و غرور بازیکنان می‌تواند تاوان سنگینی را برای تیم ملی ایران به همراه داشته باشد.

وی افزود: به شخصه کار سختی برای تیم ملی ایران و کسب عنوان قهرمانی پیش‌بینی نمی‌کنم و حتی ژاپن، ازبکستان و تایلند هم حریف سختی برای ایران نبوده و فوتسال ایران فراتر از فوتسال آسیا است.

مدیر سابق تیم فوتسال دبیری تبریز خاطرنشان ساخت: حریفان آسیایی به شدت از رو‌دررویی با تیم ملی ایران واهمه دارند و از ایران به عنوان تیمی یاد می‌شود که برزیل را در جام جهانی شکست داده و امیدواریم شاهد کسب قهرمانی تیم ملی فوتسال ایران با اقتدار کامل در جام ملت‌‌های آسیا باشیم.

دبیری تصریح کرد: با انتخاب ناظم‌الشریعه سرمربی تیم ملی فوتسال ایران احترام می‌گذاریم، اما انتخاب تنها ۲ بازیکن از تیم مس سونگون قهرمان لیگ برتر فوتسال کشور کم لطفی سرمربی تیم ملی فوتسال ایران به فوتسال تبریز بود.

دبیری به از دست رفتن رکورد وحید شمسایی اشاره کرده و عنوان کرد: فالکائو برزیلی با اینکه از تیم ملی خداحافظی کرده بود، اما عزم برزیلی‌ها برای رساندن وی به عنوان بهترین گلزن تاریخ بازی‌های ملی فوتسال، وی را مجاب به بازگشت کرد و برای ما نیز حضور شمسایی در مسابقات جام ملت‌های آسیا بهترین فرصت برای باز پس‌گیری رکورد بود و قطعاً شمسایی با آمادگی که در این سن و سال داشت، می‌توانست بر تعداد گل‌های خود بیافزاید، اما افسوس که این فرصت به راحتی از دست رفت و قطعاً در آینده از این بابت افسوس زیادی خواهیم خورد.

وی ابراز کرد: شمسایی هنوز از فوتسال خداحافظی نکرده بود و بازگشت وی به تیم ملی جهت حفظ سرمایه و غرور ملی بوده و عنوان بهترین گلزن جهان تنها به شمسایی تعلق نداشت و افتخاری برای تمام ایرانیان و فوتسال ایران بود.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.