کد خبر : 111738
تاریخ انتشار : دوشنبه 16 بهمن 1396 - 12:04
دسته‌بندی نشده
-

واکنش جالب ناظم الشریعه به زلزله در چین تایپه!

واکنش جالب ناظم الشریعه به زلزله در چین تایپه!
سرمربی تیم ملی فوتسال گفت: زمین لرزه در یکی از شهرها نزدیک محل اسکان تیم ملی رخ داد که خدا را شکر مشکلی برای بازیکنان تیم ملی به وجود نیامده است البته زلزله به یکباره جان ‌آدم را می‌گیرد اما غذای بی کیفیت ذره ذره آدم را با زجر می کشد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،بعد از مشکلات غذایی برای تیم ملی فوتسال در چین تایپه محل برگزاری مسابقات قهرمانی فوتسال آسیا امروز حادثه دیگری هم رخ داده است و در این کشور زلزله آمده است.

سید محمد ناظم‌الشریعه در مورد زمین لرزه در یکی از شهرهای نزدیک هتل تیم ملی فوتسال در چین تایپه، گفت:خدا را شکر هیچ مشکل خاصی برای بازیکنان تیم ملی در این زمین لرزه به وجود نیامد و هنگام زمین لرزه  همه اعضا کادر فنی و بازیکنان در اتاقهای خود در حال استراحت بودند.

وی در ادامه گفت : خوشبختانه شدت زمین لرزه در این شهر آنقدر زیاد نبود که بخواهد خسارتی به هتل محل اسکان تیم ملی وارد کند. واقعا اتفاقات امسال در مسابقات جام ملت‌های آسیا برای ما مشکلات زیادی به وجود آورده است از یک طرف غذای بی کیفیت و از طرف دیگر زلزله جان ما را تهدید می کند البته به نظر من زلزله یکباره جان آدم را می‌گیرد  اما غذای ناسالم چین تایپه ذره ذره ما را با زجر می کشد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.