کد خبر : 111777
تاریخ انتشار : سه شنبه 17 بهمن 1396 - 10:36
-

شمس:فوتسال ایران با صلابت قهرمان آسیا می‌شود/باید پاداش قهرمانی در آسیا را در فرودگاه به بازیکنان تیم ملی داد

شمس:فوتسال ایران با صلابت قهرمان آسیا می‌شود/باید پاداش قهرمانی در آسیا را در فرودگاه به بازیکنان تیم ملی داد

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،حسین شمس در خصوص پیروزی‌های تیم ملی فوتسال در رقابت‌های جام ملت‌های آسیا گفت: «شاگردان ناظم‌الشریعه بسیار با صلابت بازی‌ها را شروع کردند و موفق شدند در دو بازی اول‌شان ۲۵ گل به حریفان بزنند. این در حالیست که رقبای اصلی کشورمان در این رقابت‌ها با مشکل مواجه شدند و

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،حسین شمس در خصوص پیروزی‌های تیم ملی فوتسال در رقابت‌های جام ملت‌های آسیا گفت: «شاگردان ناظم‌الشریعه بسیار با صلابت بازی‌ها را شروع کردند و موفق شدند در دو بازی اول‌شان ۲۵ گل به حریفان بزنند. این در حالیست که رقبای اصلی کشورمان در این رقابت‌ها با مشکل مواجه شدند و نتوانستند نتایج جالبی بگیرند.»

وی ادامه داد: «ژاپن ازبکستان را به سختی پشت‌سر گذاشت و مقابل کره‌جنوبی نیز نمایش جالبی نداشت و تیم برتری نسبت به حریف خود نشان نداد. تایلند هم ۵ بر ۲ به لبنان باخت تا ثابت شود که فوتسال در آسیا رشد کرده و تیم‌ها برای باختن به زمین نمی‌آیند. اینکه تیم ایران برابر میانمار ۱۴ گل و چین ۱۱ گل می‌زند، نباید این حس را در ما ایجاد کند، که حریفان خیلی ضعیف هستند. این برتری‌های عالی ناشی از هماهنگی و یکدست بودن فوتسالیست‌های ایران است. تیم چین که شکست خیلی سختی را پذیرفت یک مربی ایتالیایی را استخدام کرده بود ولی بازیکنان این تیم خیلی نتوانستند برابر ایران مقاومت کنند.»

سرمربی سابق تیم ملی فوتسال خاطرنشان کرد: «حریف بعدی ما هم تیم عراق است که از میانمار و چین آماده‌تر است اما توانایی آن را ندارد که مقابل بازیکنان ما خیلی دوام بیاورد. درست است که عراق هم میانمار و چین را شکست داده ولی برتری با اختلاف یک و ۲ گل خیلی فاصله با بردهای ما دارد. به نظرم عراق در بهترین حالت با اختلاف ۶ گل به ایران می‌بازد و بازیکنان شایسته و توانمند ما به راحتی به عنوان تیم اول گروه راهی دور حذفی مسابقات خواهند شد.»

وی با اشاره به مسیری که تیم ملی فوتسال برای رسیدن به عنوان قهرمانی باید طی کند، تصریح کرد: «با توجه به شکستی که تایلند مقابل لبنان متحمل شده، احتمالا این تیم در یک چهارم نهایی به ما می‌خورد و تصور من این است که باید با دقت زیادی به مصاف این حریف برویم تا صعودمان به مرحله نیمه‌نهایی دچار دردسر نشود. فراموش نکنیم تایلند همان تیمی است که در نیمه‌نهایی سال ۲۰۱۲ شکست‌مان داد و الان هم نباید باخت به لبنان را ملاک برای آسان بودن این تیم بدانیم.»

شمس ادامه داد: «احتمالا در نیمه‌نهایی ازبکستان یا ژاپن حریف ما خواهند بود و در صورت پیروزی بر هر کدام از آنها دیگری را در فینال خواهیم دید. من معتقدم فوتسال ایران با صلابت قهرمان آسیا می‌شود، به شرط آنکه با اعتماد به نفس لازم و با احتیاط به مصاف حریفان باقیمانده برویم. ایران برترین تیم فوتسال آسیاست و این موضوع را بارها ثابت کرده است. قهرمانی دوباره تیم ملی فوتسال نشان می‌دهد که چشمه این ورزش در ایران خشک‌شدنی نیست.»

سرمربی سابق تیم ملی فوتسال افزود: «فدراسیون فوتبال تا ۶ ماه آینده به خاطر جام جهانی روسیه درگیر تیم ملی فوتبال است و نمی‌توان انتظار داشت که به فوتسال خیلی توجه شود ولی پس از پایان رقابت‌های جام جهانی ۲۰۱۸، می‌توان یک سال و نیم تیم ملی فوتسال را حمایت مناسبی کرد تا برای جام جهانی ۲۰۲۰ فوتسال، این تیم بهترین آماده‌سازی را داشته باشد که در رقابت‌ها بتوان به فینال و حتی قهرمانی جهان برسد. این تیم توانسته به نیمه‌نهایی جام جهانی برسدو قطعا می‌تواند فینالیست هم شود. فقط به شرطی که انگیزه‌های لازم را به این تیم داد. اینکه پاداش سومی جهان پس از یک سال داده شود، مناسب نیست. الان باید پاداش قهرمانی در آسیا را در فرودگاه به بازیکنان تیم ملی داد تا آنها بدانند، نتیجه زحمات‌شان دیده می شود.»

منبع:آنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

زیبا سه شنبه , ۱۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۱

به نظرم عراق در بهترین حالت با اختلاف ۶ گل به ایران می‌بازد و بازیکنان شایسته و توانمند ما به راحتی به عنوان تیم اول گروه راهی دور حذفی مسابقات خواهند شد.

به لطف بازی ضعیف فقط دو گل اختلاف شد