کد خبر : 111861
تاریخ انتشار : چهارشنبه 18 بهمن 1396 - 11:56
-

جاوید:بازی با عراق به دلایلی گره خورد/خودمان را آماده دیدار با تایلند کرده ایم

جاوید:بازی با عراق به دلایلی گره خورد/خودمان را آماده دیدار با تایلند کرده ایم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،مهدی جاوید بازیکن گلزن تیم ملی فوتسال با اشاره به وضعیت نامطلوب محل برگزاری مسابقات، اسکان تیم ملی در چین تایپه و مشکلات تغذیه ای بازیکنان، اظهار کرد: وضعیت آب و هوایی در این کشور مساعد نیست و دمای هوا بسیار پایین است. در تمام این روزها رنگ آفتاب را

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،مهدی جاوید بازیکن گلزن تیم ملی فوتسال با اشاره به وضعیت نامطلوب محل برگزاری مسابقات، اسکان تیم ملی در چین تایپه و مشکلات تغذیه ای بازیکنان، اظهار کرد: وضعیت آب و هوایی در این کشور مساعد نیست و دمای هوا بسیار پایین است. در تمام این روزها رنگ آفتاب را هم ندیدیم. از طرفی ذائقه غذایی چین تایپه با ذائقه غذایی ایرانی‌ها زمین تا آسمان فرق دارد و ما نمی توانیم غذاهای این کشور را بخوریم. با خودمان غذای کنسرو شده به چین تایپه آورده بودیم که فعلا از آن‌ها استفاده می کنیم اما شرایط سخت است.

او درباره پیروزی دشوار تیم ملی برابر عراق می‌گوید: ما در دو بازی قبل با گل‌های زیادی به پیروزی رسیدیم اما عراق جزء تیم‌های نسبتا خوب آسیا است ولی بعضی از بازی‌ها به دلایلی گره می خورد. با این حال با اختلاف سه گل این تیم را شکست دادیم و با امتیاز خوبی راهی مرحله یک چهارم نهایی شدیم. به عنوان مدافع عنوان قهرمانی خیلی مهم بود که تیم نخست گروه مان باشیم.

بازیکن تیم ملی فوتسال درباره مدعیان عنوان قهرمانی و رویارویی با این تیم‌ها در مرحله بعد خاطرنشان کرد: رقبای اصلی ما در این رقابت‌ها که می‌توانند مشکل‌ساز شوند، ژاپن، تایلند و ازبکستان هستند. این چهار تیم در هر دوره مدعی بودند اما ایران با اختلاف، بهتر از این سه تیم است و در این دوره هم تمرکزمان بر قهرمانی و ادامه این راه برای درخشش در جام جهانی است.

جاوید با بیان اینکه رویارویی با تیم‌های بزرگ آسیا تغییری در هدف این تیم به وجود نمی‌آورد تاکید کرد: با وجود اینکه پیش بینی کردیم با این تیم‌ها در مراحل نهایی بازی کنیم، اما در یک چهارم نهایی به مصاف تایلند می رویم که یکی از تیم‌های بزرگ است. دیر یا زود باید با رقبای بزرگ آسیا رو به رو می‌شدیم. تایلند جزء تیم‌های خوب است و در رده باشگاهی عناوین خوبی را کسب کرده اما هیچ گاه نتوانسته به قهرمانی آسیا برسد. قبلا هم یک بار ما را حذف کردند اما خودمان را مهیای این دیدار می کنیم. ما با یازده بار قهرمانی در آسیا، تیم کم تجربه‌ای نیستیم و فرقی نمی‌کند با چه تیمی رو به رو شویم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.