کد خبر : 112050
تاریخ انتشار : جمعه 20 بهمن 1396 - 0:58
دسته‌بندی نشده
-

صمیمی:‌ با شروع طوفانی تایلند را زمین‌گیر کردیم/ زلزله تبدیل به یک شوخی شده است!

صمیمی:‌ با شروع طوفانی تایلند را زمین‌گیر کردیم/ زلزله تبدیل به یک شوخی شده است!
دروازه‌بان تیم ملی فوتسال کشورمان گفت: خوشبختانه با شروع طوفانی که مقابل تایلند داشتیم این تیم را زمین‌گیر کردیم.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، علیرضا صمیمی درباره برتری پُر گل ۹ بر یک تیم ملی فوتسال کشورمان مقابل تایلند و صعود به مرحله نیمه نهایی مسابقات قهرمانی فوتسال آسیا اظهار داشت: خدا را شکر بازی را خیلی خوب شروع کردیم و فقط از بازی برد با اختلاف زیاد می‌خواستیم. ما چند ماه پیش این تیم را در بازی‌های داخل سالن با ۱۰ گل شکست داده بودیم و می‌دانستیم چطور می‌توانیم به این تیم ضربه بزنیم.

وی ادامه داد: کادرفنی تیم ملی به خوبی تایلند را آنالیز کرده بود و بچه‌ها هم این دستورات را در زمین اجرا کردند. خوشبختانه در این دیدار توانستیم با یک شروع طوفانی در همان ابتدای بازی تایلند را زمین‌گیر کنیم و چهار گل به این تیم بزنیم. در هر صورت جلوی تیمی مثل ایران با چهار گل عقب افتادن خیلی سخت است و شاید تیم‌های بزرگ دنیا هم نتوانند دیگر به بازی برگردند، چه برسد به تایلند. ما نشان دادیم که ایران هستیم و تنها هدف‌مان قهرمانی آسیاست و بی‌خود نیست که در رده پنجم دنیا هستیم. خوشبختانه با یک بازی منطقی و سراسر هجومی توانستیم نتیجه خوبی را رقم بزنیم و یک شوک را به مسابقات وارد کنیم. شاید سایر تیم‌ها پیروزی ایران را در این مسابقه تصور می‌کردند، اما نه با این اختلاف. این بازی به تیم‌های آسیایی نشان داد خیلی کار دارند تا به ایران برسند.

دروازه‌بان تیم ملی فوتسال درباره اینکه گفته می‌شود وضعیت غذا بازیکنان را بسیار اذیت می‌کند،‌گفت: وضعیت غذا در روزهای اول خیلی بچه‌ها را اذیت کرد،‌ اما خوشبختانه سرپرست تیم ملی یک رستوران ایرانی را پیدا کرده است و دو روزی است که وضعیت خوب شده. در چند روز اول خیلی اذیت شدیم و واقعاً نمی‌شد غذاها را نگاه کرد، چه برسد به اینکه بخوریم.

صمیمی در مورد زلزله‌هایی که در کشور چین‌تایپه رخ می‌دهد، تصریح کرد: در روز چند بار از اتاق‌های‌مان به خاطر زلزله خارج می‌شویم و بعد از چند دقیقه دوباره برمی‌گردیم. تقریباً این موضوع برای ما شبیه به عادت شده است. تاکنون به جز یک بار که زلزله خیلی جدی و وحشتناک بود،‌ اتفاق خاصی رخ نداده و تقریباً این موضوع تبدیل به یک شوخی برای ما شده است.

وی درباره دیدار مرحله نیمه نهایی تیم ملی کشورمان مقابل ازبکستان گفت: ما تجربه بازی با ازبکستان را داریم و در بازی‌های دوره گذشته با آنها در فینال بازی کردیم. آنها تیم خوبی هستند، اما ما تجربه بیشتری داریم و هدف‌مان فقط قهرمانی در این مسابقات است. به امید خدا در این بازی هم می‌رویم تا با تمرکز بالا و بازی منطقی ازبکستان را شکست دهیم و راهی فینال شویم. امیدواریم بهترین عملکرد را در این بازی داشته باشیم و بدون مصدوم و محروم به فینال برسیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

ناشناس جمعه , ۲۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۹:۳۴

لطفا باز جوگیر نشوید
اصلا چرا بازیکنان در بین مسابقات این همه مصاحبه می کنند
دوبازی اول که ۲۵ گل زدیم جوگیر شدیم بازی بد با عراق رقم خورد
بازی با عراق باعث شد با تایلند محکم بازی کنیم
امیدوارم بازم دچار غرور نشویم وگرنه تیم ژاپن خیلی سواستفاده می کنه