کد خبر : 112200
تاریخ انتشار : شنبه 21 بهمن 1396 - 21:57
دسته‌بندی نشده
-

احمدی:در بازی تشریفاتی به بازیکنان کلیدی استراحت دادم/ قانون در ایران سلیقه‌ای اعمال می شود

احمدی:در بازی تشریفاتی به بازیکنان کلیدی استراحت دادم/ قانون در ایران سلیقه‌ای اعمال می شود
سرمربی بازیکن تیم استقلال نوین ماهشهر با ابراز گلایه از ناظر دیدار این تیم مقابل شهرداری رشت، استراحت دادن به چند مهره کلیدی تیمش را عامل اصلی شکست مقابل رشتی‌ها دانست.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،ایمان احمدی سرمربی-بازیکن تیم فوتسال استقلال نوین بندرماهشهر در خصوص شکست برابر شهرداری رشت اظهار کرد: به دلیل اینکه هفته گذشته تکلیف صعود تیم ما به مرحله پلی‌آف مشخص شده بود، یک بازی تشریفاتی و کم اهمیت داشتیم و فقط به دلیل اینکه به همه احترام بگذاریم و نظم لیگ را حفظ کنیم، در رشت به میدان رفتیم.

وی ادامه داد:بنده در آن دیدار بازی نکردم و به دو مهره کلیدی تیممان احمد دستیاران و ناصر حاجی به دلیل فشار بازی‌ها اجازه لباس عوض کردن و رفتن به زمین را ندادم.
احمدی افزود:پیش‌بینی یک بازی سخت را می‌کردم ولی با این حال همه بازیکنان خوب کار کردند و با ۶ نفر نمی‌شود انتظار معجزه داشت،فقط باید از تمامی بازیکنان بخاطر اینکه مردانه جنگیدند، تشکر کنم.
احمدی با انتقاد از ناظر مسابقه بیان کرد:باتوجه به اینکه محل اسکان تیم با محل مسابقه فاصله داشت و به دلیل ترافیکی که بر اثر تصادف ایجاد شد راس ساعت۱۵:۳۰ به سالن محل مسابقه رسیدیم، داوران به ما اجازه ١۵ دقیقه گرم کردن دادن را دادند و ما را به رختکن فرستادند اما ولی ناظر بازی دقیقا ۵۵ دقیقه به خاطر نبود نیروی انتظامی صبر کرد و اجازه برگزاری بازی را داد و ما از این مسئله متضرر شدیم لطفا آقایان جواب دهند چرا قانون  را سلیقه‌ای  اعمال می‌کنند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.