کد خبر : 112186
تاریخ انتشار : شنبه 21 بهمن 1396 - 16:29
دسته‌بندی نشده
-

برگزاری جشن برترین‌های فوتسال شیراز/ پیشنهاد تشکیل کارگروه اقتصادی در باشگاه‌ها

برگزاری جشن برترین‌های فوتسال شیراز/ پیشنهاد تشکیل کارگروه اقتصادی در باشگاه‌ها
مدیر اقتصادی و بازاریابی و تبلیغاتی ورزشی از برگزاری جشن برترین‌های فوتسال در شیراز خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، ناصر منصورزاده مدیر اقتصادی و بازاریابی و تبلیغاتی ورزشی از برگزاری مراسم معرفی برترین‌های فوتسال شیراز خبر داد و افزود: در آینده برنامه‌ ویژه ای برای تقدیر و قدردانی از برترین های فوتسال شیراز خواهیم داشت . در حال حاضر با حضور هشت کارشناس از جنس فوتسال در حال برنامه‌ریزی مناسب برای یک مراسم ویژه هستیم تا به بهترین شکل ممکن  انجام گردد .

وی همچنین خاطرنشان کرد: از حدود ۵ سال پیش و با توجه به داشتن دوستان ورزشی و فوتسالی ، علاقه شخصی و  نیاز ورزش شهر شیراز و به خصوص فوتسال شهرم ، وارد عرصه ی بازاریابی ورزشی شدم . هدف اصلی کار من ارتقای سطح مالی و ارزش گذاری در فوتسال شیراز است.  در حال حاضر ۲ سال است که در کنار مجموعه خوب فوتسال بالان صنعت شیراز مشغول به فعالیت هستم و امیدوارم تا انتهای کار، کمک کوچکی برای این بزرگواران باشم .

منصورزاده در ادامه خاطرنشان کرد: اسپانسرینگ یکی از راه‌های بازاریابی است که به سرعت در کشورهای مختلف در حال رشد و گسترش است ولی در کشور ما و بخصوص شهر شیراز این نوع بازاریابی مفهومی پیدا نکرده است که دلایل متعددی دارد.

کارشناس بازاریابی ورزشی در بخش دیگری از سخنانش گفت: مانع اصلی در روند سرمایه گذاری در فوتسال، عدم روئیت منافع قابل برگشت حاصل از این سرمایه گذاری به صورت مستقیم برای اسپانسر است. همچنین نگاه غلط بعضی از مدیران نیز باعث دلسرد شدن شرکت ها از سرمایه گذاری در فوتسال شده است.

وی افزود: شروع کار با اسپانسر ، حفظ آن و اتمام کار ، اصول و قواعدی دارد که در چندسال اخیر با روش‌های اشتباه بعضی از دوستان به مسیر منفی راه پیدا کرده است . مهمترین  عامل و مشکل فعلی فوتسال فارس ، نبود نیروی متخصص و نداشتن برنامه علمی است. نامشخص بودن برنامه و هدف ها از طریق مدیران از عوامل دیگر افت فوتسال فارس بوده است؛ فوتسالی که قربانی خودخواهی ، افکار سلیقه‌ای و منیت یکسری از افراد شده است .

منصورزاده همچنین پیشنهاد تشکیل کارگروه اقتصادی در باشگاه‌ها را داد و افزود: با توجه به کمبود حمایت‌های مالی و وضعیت بد اقتصادی باشگاه‌های فوتسال کشور، پیشنهاد می‌کنم که تمامی باشگاه‌ها برای بهتر شدن شرایط اقتصادی ، یک کارگروه اقتصادی تشکیل دهند تا در زمان بحران مالی، این گروه بازوی کمکی باشگاه باشد.  فوتسال ما زمانی به وضعیت اقتصادی بهتری می‌رسد که اقتصاد درونی خود را بسازد و بعد از بیرون کمک بخواهد .

وی در پایان بیان کرد: می‌خواهم از دوست عزیزم، مجتبی بذرافشان(دروازه بان تیم ارژن) به دلیل کمک‌های فکری خوبش تشکر کنم و اینکه از عزیزانی که در صنعت و تجارت استان فارس حضور دارند خواهشمندم بخشی از بودجه‌های تبلیغاتی خودشان را برای احیای ورزش استان و بخصوص فوتسال اختصاص دهند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.