کد خبر : 112163
تاریخ انتشار : شنبه 21 بهمن 1396 - 10:04
-

شمس:تیم ملی یک سر و گردن بالاتر از آسیاست/این تیم از اسپانیا هم بهتر است

شمس:تیم ملی یک سر و گردن بالاتر از آسیاست/این تیم از اسپانیا هم بهتر است

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،حسین شمس درباره برتری ۷ بر یک تیم ملی فوتسال کشورمان مقابل ازبکستان و صعودش به فینال مسابقات قهرمانی فوتسال آسیا اظهار داشت: واقعاً باعث تعجب است که یک تیم در مرحله نیمه نهایی با این اختلاف حریف خود را شکست می‌دهد! بچه‌های ایران در نیمه نخست به خوبی اختلاف

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،حسین شمس درباره برتری ۷ بر یک تیم ملی فوتسال کشورمان مقابل ازبکستان و صعودش به فینال مسابقات قهرمانی فوتسال آسیا اظهار داشت: واقعاً باعث تعجب است که یک تیم در مرحله نیمه نهایی با این اختلاف حریف خود را شکست می‌دهد! بچه‌های ایران در نیمه نخست به خوبی اختلاف پنج گل را با حریف ایجاد کردند و در نیمه دوم هم به دلیل اینکه مصدومیت یا محرومیتی برای بازیکنی پیش نیاید‌، محتاط عمل کردند که این هم نشان از هوش بازیکنان و کادرفنی تیم ملی دارد.

وی ادامه داد: ترکیب اولیه ایران را که اصغر حسن‌زاده، فرهاد توکلی، احمد اسماعیل‌پور و مهدی جاوید تشکیل می‌دهند بازمانده از جام جهانی است و فکر می‌کنم این ترکیب یک سر و گردن بالاتر از آسیاست. تیم ملی در بازی قبلی مقابل تایلند هم در همان نیمه نخست کار حریف را تمام کرد. ضمن اینکه بازیکنان جانشین هم که وارد زمین می‌شودند عملکرد فوق‌العاده‌ای دارند و به خوبی جای بازیکنان بزرگ تیم ملی را پُر می‌کنند. این عملکرد خوب دست ناظم‌الشریعه را در تیم ملی باز می‌گذارد.

سرمربی پیشین تیم ملی فوتسال درباره دیدار فینال ایران مقابل ژاپن یادآور شد: فکر می‌کنم داستان بازی‌های قبلی برای ژاپن هم اتفاق خواهد افتاد و تیم ملی پا پرس شدیدی که انجام می‌دهد اجازه خلاقیت به این تیم را هم نخواهد داد. این نوع بازی از زمان خسوس کاندلاس (سرمربی اسپانیایی پیشین تیم ملی) به تیم ملی آمده، تا الان ادامه داشته و به خوبی بین بازیکنان جا افتاده است. به نظرم بخش عمده موفقیت تیم ملی به خاطر همین نوع دفاع است.

شمس در پایان تصریح کرد: من بازی اسپانیا و قزاقستان در مرحله نیمه نهایی جام ملت‌های اروپا را دیدم. به نظرم این تیم ایران از اسپانیا هم بهتر است. این موضوع نویدبخش این است که تیم ما در جام جهانی ۲۰۲۰ می‌تواند حتی اسپانیا و روسیه را شکست دهد و نتیجه خوبی بگیرد. فقط امیدوارم تاج و ساکت پاداش بازیکنان را حداقل این‌بار در فرودگاه به آنها بدهند تا خستگی تیم ملی در برود، نه یک سال بعد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام شنبه , ۲۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۴

آقاى شمس اتفاقا تو بیشترین حملات رو به خسوس کردى و گفتند به این مربى هیچ کجا تیم نمیدهند چطور الان مربى خوبى شد ؟؟؟!!!! با اون مربى تیم ملى به بدترین روز و حال خودش افتاد ولى الان با این حرفا کار مربیان داخلى رو کو چک کنى؟!! نه با این حرفا فقط خودت رو دارى کو چک میکنى چون همه فهمیدن که حرفاى تو ارزش فنى نداره فقط در جهت تخریب دیگران هست بهتره دیگه نظر ندى برادر