کد خبر : 112158
تاریخ انتشار : شنبه 21 بهمن 1396 - 9:59
-

یاری:تیمی را تحویل گرفتم که ۱۸۰ گل دریافت کرده بود/ مشکی‌پوشان در فصل آینده یکی از مدعیان است

یاری:تیمی را تحویل گرفتم که ۱۸۰ گل دریافت کرده بود/ مشکی‌پوشان در فصل آینده یکی از مدعیان است

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،شهناز یاری اظهار کرد: تیم در زمینه دفاعی و گل‌های دریافتی آمار وحشتناکی داشت،  این تیم در هر بازی بیش از ۱۵ گل دریافت می‌کرد، تنها کاری که توانستم در این مدت کوتاه انجام دهم، ضعف در دفاع را بهبود بخشم. وی ادامه داد: ضعف‌های زیادی داریم حتی بعضی از

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،شهناز یاری اظهار کرد: تیم در زمینه دفاعی و گل‌های دریافتی آمار وحشتناکی داشت،  این تیم در هر بازی بیش از ۱۵ گل دریافت می‌کرد، تنها کاری که توانستم در این مدت کوتاه انجام دهم، ضعف در دفاع را بهبود بخشم.

وی ادامه داد: ضعف‌های زیادی داریم حتی بعضی از بازیکنان ما اصول ابتدایی فوتسال را بلد نیستند،  در همین بازی بیست موقعیت ضد حمله را به دلیل نداشتن تکنیک مناسب از دست دادیم.

سرمربی تیم فلزات رنگین پاسارگاد زنجان تصریح کرد: تغییرات زیادی داشتیم در این چند هفته‌ای که در کنار تیم هستم فقط در هفته دو جلسه تمرین داشتیم به هر حال تغییرات محسوسی در تیم ایجاد کردم، به‌عنوان مثال در دور رفت از مشکی پوشان ۱۳ گل دریافت کرده بودیم.

یاری عنوان کرد: مشکی‌پوشان از تیم‌های خوب لیگ ما است، سه تیم اول جدول با بازیکنان ملی پوشی که دارند به نوعی از جدول جدا شدند و رقابت برای رتبه‌های بعد ادامه دارد،  به شریف به خاطر ساخت تیم خوب مشکی پوشان تبریک می‌گویم.

وی همچنین در خصوص سهمیه فصل بعد  خاطرنشان کرد : هنوز فدراسیون تصمیم نهایی خود در مورد نحوه سقوط تیم‌ها به لیگ یک را اعلام نکرده است اما شنیده‌های ما حکایت دارد به تیم‌های لیگ برتر دو تیم از لیگ یک اضافه می‌شود و تیمی از لیگ برتر سقوط نمی‌کند.

سرمربی فلزات رنگین پاسارگاد زنجان اضافه کرد: سه بازی پیش رو داریم که باید پیروز میدان باشیم، تغییرات مثبتی در مجموع ایجاد شده است و مشکلات مالی هم بهتر شده صحبت‌هایی با مدیر جدید تیم داشتیم و قول دادند در فصل آینده تیم قوی‌تری را مهیا حضور در لیگ برتر کنیم.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.