کد خبر : 112284
تاریخ انتشار : یکشنبه 22 بهمن 1396 - 17:43
دسته‌بندی نشده
-

شمسایی: بازیکنان و کادر فنی نشان دادند که واقعا شایستگی قهرمانی آسیا را داشتند

شمسایی: بازیکنان و کادر فنی نشان دادند که واقعا شایستگی قهرمانی آسیا را داشتند
کاپیتان سابق تیم ملی فوتسال گفت: این افتخاری بزرگی است که در این مسابقات توانستیم بهترین خط حمله، کمترین گل خورده و بیشترین گل زده و عنوان بهترین تیم را از آن خود کنیم.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،وحید شمسایی بعد از پیروزی ۴ بر صفر مقابل ژاپن در مسابقات جام ملتهای آسیا گفت:  تبریک عرض می‌کنم به خانواده فوتسال در روزی جشن پیروزی انقلاب توانستند یک  شادی دیگر به مردم ایران تقدیم کنند.

کاپیتان سابق تیم ملی فوتسال گفت: ژاپن یکی از تیم‌های خوب فوتسال آسیاست و امروز بازیکنان و کادر فنی تیم ملی نشان دادند که واقعا شایستگی این قهرمانی را داشتند. همانطور که همه دیدند در نیمه اول کار کمی برای ما سخت شده بود و در نیمه دوم بازیکنان تیم ملی توانستند با تمرکز بیشتر ژاپن را مغلوب خود کنند و بار دیگر از عنوان قهرمانی خود دفاع کنند.

شمسایی در پایان گفت: بار دیگر این قهرمانی را به همه خانواده فوتسال و مردم عزیز ایران تبریک عرض می‌کنم و این افتخاری بزرگی است که در این مسابقات توانستیم بهترین خط حمله، کمترین گل خورده و بیشترین گل زده و عنوان بهترین تیم را از آن خود کنیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

بهروز یکشنبه , ۲۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۰:۵۸

به نظرِ من تیم ژاپن هیییییچ تفاوتی با دیگر تیم ها نداشت…به این خاطر ک تیم تایلند و ازبکستان فوتسال رو بازی کردند و نترسیدن..اما ژاپن برای حفظ نام فقط دفاع کرد ک اگر مثل سایر تیم ها بازی میکرد ..بدون شک ۸ گل رو میخورد…