کد خبر : 112317
تاریخ انتشار : یکشنبه 22 بهمن 1396 - 19:19
-

چه کسانی قهرمانی تیم ملی را تبریک گفتند؟/ از فیفا و AFC تا وزیر ورزش و معاون رئیس جمهور

چه کسانی قهرمانی تیم ملی را تبریک گفتند؟/ از فیفا و AFC تا وزیر ورزش و معاون رئیس جمهور

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، به دنبال پیروزی ۴ بر صفر امروز (یکشنبه) تیم ملی فوتسال ایران مقابل ژاپن در فینال رقابت‌های قهرمانی آسیا در چین تایپه چهره های سرشناس پیام تبریک صادر کردند. فیفا در توئیتر خود پیامی با این مضمون گذاشته است: تیم ملی ایران، دارنده مقام سوم جام جهانی فوتسال ۲۰۱۶

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، به دنبال پیروزی ۴ بر صفر امروز (یکشنبه) تیم ملی فوتسال ایران مقابل ژاپن در فینال رقابت‌های قهرمانی آسیا در چین تایپه چهره های سرشناس پیام تبریک صادر کردند.

فیفا در توئیتر خود پیامی با این مضمون گذاشته است: تیم ملی ایران، دارنده مقام سوم جام جهانی فوتسال ۲۰۱۶ کلمبیا، از عنوان قهرمانی خود در قاره آسیا دفاع کرد.

AFC هم در پیامی جداگانه درباره دوازدهمین قهرمانی فوتسالیست‌های ایران در آسیا نوشته است: مدافع عنوان قهرمانی رقابت‌ها، با فتح در رقابت‌‌های قهرمانی آسیا در سال ۲۰۱۸ جایگاه خود را به عنوان سلطان فوتسال آسیا تثبیت کرد. کنفدراسیون فوتبال آسیا همچنین به حسین طیبی بازیکن تیم ملی فوتسال کشورمان که عنوان آقای گل رقابت‌ها شد بابت کسب این عنوان تبریک گفته است. در پیام AFC  آمده است: تبریک به حسین طیبی بابت تبدیل شدن به برترین گلزن رقابت‌ها. او آمار خیره کننده ۱۴ گل در ۶ مسابقه شامل ۳ هت‌تریک را به ثبت رساند.

محمدباقر نوبخت سخنگوی دولت و رئیس سازمان برنامه و بودجه، در صفحه توئیتر خود نوشته: مزمان با سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، ملی پوشان ایران با برتری چهار بر صفر مقابل ژاپن در دیدار پایانی جام ملت های فوتسال آسیا، برای دوازدهمین بار قهرمان قاره کهن شدند. رقابت های جام ملت های فوتسال آسیا از روز پنجشنبه ۱۲ بهمن ماه با حضور ۱۶ تیم به میزبانی چین تایپه آغاز شده است.

بهرام قاسمی رئیس مرکز دیپلماسی عمومی وزارت امور خارجه دوازدهمین قهرمانی مقتدرانه تیم ملی فوتسال کشورمان در آسیا را به ملت ایران، قهرمانان تیم ملی فوتسال و جامعه ورزشی کشور شادباش گفت.

سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان: جوانان فوتسال ایران بار دیگر قدرت و صلابت خود را به نمایش گذاشتند و شیرینی این روز را در کام ملتی که امروز همبستگی و یکدلی خود را به زیبایی و شکوه هر چه تمام تر به جهانیان نشان داد، دوچندان کردند. وزارت ورزش و جوانان همچنین در این پیام از تلاش بازیکنان، کادر فنی و مسئولان تیم ملی فوتسال که این موفقیت را به جامعه ورزش و مردم ایران هدیه کردند، قدردانی و برای همه جوانان ایرانی آرزوی موفقیت در عرصه های مختلف کرده است.

سید رضا صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک کشورمان در پیامی به تیم ملی فوتسال کشورمان نوشت: کام ملت ایران در سالگرد انقلاب اسلامی شیرین بود اما درخشش جوانان مان و کسب عنوان قهرمانی جام ملت های فوتسال آسیا این روز را شیرین تر کرد.
مهدی تاج رییس فدراسیون فوتبال نیز پیروزی مقتدرانه تیم ملی فوتسال ایران برای تیم ملی ژاپن و کسب عنوان قهرمانی جام ملت ها برای دوازدهمین بار را به این تیم تبریک گفت. تاج در بخشی از این پیام آورده است : افتخارآفرینی ملی پوشان باغیرت فوتسال کشورمان که در سایه توکل و تلاش خالصانه آنها و برنامه های منظم و شبانه روزی کادر فنی شایسته شان شکل گرفت،هدیه ای به مردم عزیز ایران در طلیعه فجر بود که شیرینی آن را بیشتر کرد.
باشگاه گیتی پسند: در پی قهرمانی تیم ملی فوتسال در جام ملت های آسیا باشگاه گیتی پسند بر خود واجب می داند این قهرمانی مقتدرانه را تبریک عرض نماید

پیام تبریک باشگاه مس سونگون ورزقان: افتخارآفرینی ملی‌پوشان فوتسال کشور عزیزمان در مسابقات جام ملت های آسیا که نشان از غیرت و تعصب ملی پوشان ایران دارد را صمیمانه تبریک می‌گوییم.
باشگاه مس سونگون ضمن قدردانی و تشکر از تلاش‌های مدیران، مربیان و بازیکنان تیم ملی فوتسال، کسب این موفقیت بزرگ را به مردم شریف ایران و جامعه ورزشی کشور تبریک گفته و سربلندی و تداوم این موفقیت‌ها را در تیم های ملی فوتسال ایران از خداوند متعال مسئلت دارد.

پیام تبریک سعید نجاریان: کسب دوازدهمین عنوان قهرمانی رقابت های جام ملت های فوتسال قاره کهن توسط غیورمردان تیم ملی فوتسال جمهوری اسلامی ایران را به هم میهنان عزیزم تبریک عرض می نمایم. بی شک کسب این قهرمانی مقتدرانه که پس از کسب مقام سوم دنیا حاصل شده، مرهون تلاش های همه ارکان خانواده بزرگ فوتسال کشور است.

سازمان لیگ فوتبال: در سالروز سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی و همزمان حضور تماشایی و بی نظیر مردم در جشن ۲۲ بهمن ، تیم ملی فوتسال ایران با شایستگی توانست به عنوان قهرمانی در آسیا دست پیدا کند و باردیگر مربیان و بازیکنان ایرانی توانایی‌های خود را به رخ اهالی فوتبال و فوتسال قاره آسیا کشاندند و در سایه مدیریت خوب و پرتلاش فدراسیون فوتبال، تیم ملی فوتسال دوازدهمین قهرمانی خود را در قاره کهن جشن گرفت. سازمان لیگ فوتبال ایران این موفقیت بزرگ  و قهرمانی را به خانواده بزرگ فوتبال و فوتسال و تمامی مردم شریف و حماسه آفرین ایران تبریک عرض می‌نماید.

این گزارش با انتشار پیام های جدید، به روزرسانی می شود…

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.