کد خبر : 112411
تاریخ انتشار : دوشنبه 23 بهمن 1396 - 16:52
-

سرپرست تیم ملی اظهارات ناظم الشریعه را تکذیب کرد/ کریمیان:هر روز غذای گرم برای تیم ملی سرو می شد!

سرپرست تیم ملی اظهارات ناظم الشریعه را تکذیب کرد/ کریمیان:هر روز غذای گرم برای تیم ملی سرو می شد!

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، ابوالفضل کریمیان، سرپرست تیم ملی فوتسال درباره اینکه گفته می شود نفرات اضافه به جای آشپز در کنار تیم ملی حضور دارد، گفت: متاسفانه برخی از رسانه ها با ایجاد حاشیه ، قصد دارند تا شرایط تیم و وضعیتی که بر تیم ملی حاکم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، ابوالفضل کریمیان، سرپرست تیم ملی فوتسال درباره اینکه گفته می شود نفرات اضافه به جای آشپز در کنار تیم ملی حضور دارد، گفت: متاسفانه برخی از رسانه ها با ایجاد حاشیه ، قصد دارند تا شرایط تیم و وضعیتی که بر تیم ملی حاکم است را خدشه دار کنند. اینکه بجای آشپز نفرات اضافه را همراه تیم برده بودیم را تکذیب می کنیم.
وی ادامه داد: طبق مقررات همیشه کنفدراسیون فوتبال آسیا با گرفتن برنامه غذایی از تیمها، شرایط تغذیه آنها را بر عهده کشور میزبان قرار می دهد. با توجه به اینکه نوع آشپزی چین تایپه با مذاق بازیکنان ما مناسب نبود، با یکی از رستوران های ایرانی در این کشور هماهنگی صورت گرفت و هر روز غذای گرم برای بازیکنان سرو می شد. ضمن اینکه ما به مقدار مناسبی از ایران غذا کنسروی به تایوان آورده بودیم. چند کشور مسلمان در محل اسکان تیم ایران حضور داشت و آنها نیز از غذایی که هتل سرو می کرد، به طور کامل استفاده نکرده و از غذای رستورانهای سطح شهر استفاده می کردند اما همانطور که در بالا اشاره کردم با توجه به اینکه بازیکنان از شرایط غذایی هتل نتوانستند استفاده کنند، برنامه دیگری را برایشان در نظر گرفتیم. طبیعتا ما نگران نباید تغذیه می بودیم و باید از سوی ای اف سی پیش بینی می شد که متاسفانه با حضور در چین تایپه با این موضوع رو به رو شده و به سرعت آن را حل کردیم.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، در طول برگزاری بازی های فوتسال قهرمانی آسیا در چین تایپه ناظم الشریعه سرمربی تیم ملی بارها در مصاحبه هایش از مشکلات تغذیه تیم ملی سخن گفت و حتی این قضیه را هم مطرح کرد که بازیکنان تها صبحانه می خورند و اظهارات اخیر سرپرست تیم ملی به نوعی تکذیب ادعای ناظم الشریعه است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... دوشنبه , ۲۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۸

فوتسال عشقه