کد خبر : 112323
تاریخ انتشار : دوشنبه 23 بهمن 1396 - 10:01
-

ناظم الشریعه: چه کسی گفته قرارداد من سال به سال تمدید می‌شود؟/ آقایان بازهم می‌گویند شانسی قهرمان شدیم!/ نمی گذاریم توکلی خداحافظی کند

ناظم الشریعه: چه کسی گفته قرارداد من سال به سال تمدید می‌شود؟/ آقایان بازهم می‌گویند شانسی قهرمان شدیم!/ نمی گذاریم توکلی خداحافظی کند
سرمربی تیم ملی فوتسال ایران گفت: چه کسی گفته قرارداد من یک ساله است و سال به سال تمدید می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،محمد ناظم‌الشریعه در خصوص قهرمانی تیم ملی فوتسال کشورمان در مسابقات قهرمانی آسیا اظهار داشت: ما پیش از دیدار فینال ژاپن را آنالیز کرده بودیم و می‌دانستیم این تیم چطور بازی می‌کند. ژاپن یکی از بهترین تیم‌های آسیا است که ما حدود ۴ سال با آنها بازی نکرده بودیم. ما می‌دانستیم ژاپن روی دروازه ایران فشار می‌آورد و پیش‌بینی این مسئله را کرده بودیم، البته این را هم می‌دانستیم که ژاپن خط دفاع ضعیفی دارد و می‌شود به آنها گل زد.

وی ادامه داد: فقط به بچه‌ها گفته بودیم که اگر از زمان بازی گذشت و ما به گل نرسیدیم استرس پیدا نکنند چون تا قبل از بازی با ژاپن ما در همان ابتدای بازی به همه تیم‌ها گل زده بودیم.

سرمربی تیم ملی فوتسال کشورمان در خصوص اینکه سه آقای گل اول مسابقات قهرمانی آسیا از تیم ملی ایران بودند خاطرنشان کرد: مدیریت کردن چنین تیمی واقعا سخت است. تیمی که بهترین خط حمله، بهترین خط دفاع، بیشترین گل زده و … را دارد مدیریتش سخت است. در این بین اعتماد کادر فنی به بازیکنان و اعتماد بازیکنان به کادر فنی بسیار موثر بود.

ناظم‌الشریعه در خصوص اینکه خیلی‌ها تا پیش از این اعتقاد داشتند موفقیت‌های او و تیم ملی فوتسال کشورمان شانسی بوده گفت: اصلا شانس معنایی ندارد، ما سال ۲۰۱۶ قهرمان آسیا شدیم آقایان گفتند شانسی بوده و به حریف خوبی نخوردیم. در جام جهانی سوم شدیم باز هم گفتند شانسی بوده! قهرمان بازی‌های کشورهای اسلامی شدیم باز هم گفتند شانسی بوده! در این دوره از مسابقات قهرمانی آسیا مقتدرانه قهرمان شدیم آنهم در شرایطی که در سخت‌ترین گروه حضور داشتیم و در مرحله حذفی هم با تیم‌های قدرتمند آسیا یعنی تایلند، ازبکستان و ژاپن بازی کردیم، آیا اینها هم شانسی است؟

وی در خصوص اینکه تا چه زمانی با تیم ملی قرارداد دارد و آیا قراردادش سال به سال تمدید می‌شود عنوان کرد: چه کسی گفته قرارداد من یک ساله است و سال به سال تمدید می‌شود؟ این حرف‌ها چیست که می‌زنند من بعد از جام جهانی قراردادم را به مدت ۴ سال تمدید کردم و تا جام جهانی آینده هم قرارداد دارم.

سرمربی تیم ملی فوتسال کشورمان در پایان در خصوص خداحافظی پرحرف و حدیث فرهاد توکلی از تیم ملی کشورمان گفت: من با توکلی صحبتی نکردم و نمی‌دانم چرا این تصمیم را گرفته البته خداحافظی او حاشیه‌ای نیست. توکلی سرمایه فوتسال ایران است و الان در اوج آمادگی خود قرار دارد. ما اجازه نمی‌دهیم به همین راحتی چنین سرمایه‌ای از دست فوتسال ما برود.

منبع:میزان

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... دوشنبه , ۲۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۶

امپراطور فوتسال

سید محمد ناظم الشریعه