کد خبر : 112434
تاریخ انتشار : سه شنبه 24 بهمن 1396 - 10:34
-

حسن زاده:دوره های قبل هم آشپز نداشتیم/الان همه از حضور در فینال جام جهانی حرف می زنند

حسن زاده:دوره های قبل هم آشپز نداشتیم/الان همه از حضور در فینال جام جهانی حرف می زنند
کاپیتان تیم ملی فوتسال گفت: اینکه همه صحبت از حضور در فینال و قهرمانی در جام جهانی می‌کنند باید امکاناتمان هم در همین حد باشد، البته تیم ما پتانسیل رسیدن به فینال را دارد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،اصغر حسن‌زاده در بازگشت تیم ملی فوتسال از جام ملت‌های آسیا با کسب قهرمانی گفت: خداروشکر توانستیم به قهرمانی برسیم و دل مردم را شاد کنیم. الان همه صحبت از حضور در جام جهانی و فینال این رقابت‌ها با کسب قهرمانی می‌کنند.

او با اشاره به انتظارات از تیم ملی و کمبودهای موجود برای آماده سازی این تیم، گفت: من همیشه گفته‌ام انتظاراتی که از تیم ملی فوتسال در آسیا و جهان وجود دارد، مطابق انتظارات نیست. در دو، سه سال گذشته امکانات بهتر شده اما واقعیت امر این است که بعد از گذشت سال‌ها فوتسال در آسیا رشد کرده و امکانات کشورها زیاد شده است. باید امکاناتمان زیاد کنیم. فوتسال ما پتانسیل قهرمانی در جهان را دارد.

وی در مورد اینکه شرایط غذایی در چین تایپه به چه شکلی بود عنوان کرد: همیشه در مسابقاتی که در شرق آسیا برگزار می‌شود این مشکلات هست، آشپز با ما نیامده بود و در دوره‌های قبل هم آشپز نداشتیم و اینطور نیست که بگوییم در دوره‌های قبل این امکان وجود داشته و الان نیست. شرق آسیا همیشه این مشکلات هست و امیدوارم تدبیری برای این مسئله اندیشیده شود.

وی در مورد اینکه آیا نباید شرایطی فراهم شود که این مشکل پیش نیاید، اظهار داشت: بعد از کسب قهرمانی درست نیست این حرف را بزنیم، باید از قبل این موضوع مطرح می‌شد و قبل از جام ملتها مطرح می‌شد، الان که قهرمان شدیم خوب نیست به این مسائل بپردازیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.