کد خبر : 112466
تاریخ انتشار : سه شنبه 24 بهمن 1396 - 11:44
-

سنگ سفیدی:ایران درحال حاضر سلطان فوتسال آسیاست/ ناظم الشریعه توانست از لحاظ ذهنی من را برگرداند

سنگ سفیدی:ایران درحال حاضر سلطان فوتسال آسیاست/ ناظم الشریعه توانست از لحاظ ذهنی من را برگرداند

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،محمدرضا سنگ سفیدی،بازیکن تیم ملی فوتسال هم که در رقابت‌های فوتسال قهرمانی آسیا حضور داشت گفت: «ما در سال ۲۰۱۴ در ضربات پنالتی به ژاپن باخته بودیم و خاطره بدی از این تیم داشتیم و به دنبال فرصتی بودیم تا آن باخت را جبران کنیم و چه جایی بهتر از

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،محمدرضا سنگ سفیدی،بازیکن تیم ملی فوتسال هم که در رقابت‌های فوتسال قهرمانی آسیا حضور داشت گفت: «ما در سال ۲۰۱۴ در ضربات پنالتی به ژاپن باخته بودیم و خاطره بدی از این تیم داشتیم و به دنبال فرصتی بودیم تا آن باخت را جبران کنیم و چه جایی بهتر از بازی فینال که به لطف خدا و کمک بچه‌ها و کادر فنی توانستیم ببریم و به قهرمانی برسیم.»

وی ادامه داد: «ایران درحال حاضر سلطان فوتسال آسیاست و همه تیم‌های برتر دنیا هم به ایران احترام می‌گذارند. نگاه و اهداف ما از آسیا بالاتر است و به قهرمانی جام جهانی ۲۰۲۰ فکر می‌کنیم و امیدوارم با برنامه‌ریزی مدون، بتوانیم به آن برسیم.»

سنگ سفیدی درباره وضعیت خودش یادآور شد: «من در یک سال گذشته در تیم ملی بودم اما نمی‌دانم اسمش را بدشانسی بگذارم یا خیریت؛ مصدوم بودم و در بازی‌های داخل سالن آسیا هم محروم بودم. برای همین کمی از تیم دور شده بودم. در ۳ بازی اول هم از عملکرد خودم راضی نبودم اما با صحبت‌هایی که آقای ناظم الشریعه با من داشت، توانست از لحاظ ذهنی من را برگرداند و در بازی با ازبکستان، تایلند و ژاپن از خودم راضی بودم اما باید دید نظر کادر فنی چیست.»

این بازیکن درخصوص اینکه چرا لژیونر کمی در اروپا داریم؟ چنین واکنشی داشت: «اول اینکه حسین طیبی از ایران در تیم «غیرت» بازی می‌کند که قهرمان اروپاست و بازیکنان برزیلی آرزو دارند که در غیرت بازی کنند. بعد هم این به خواست خود بازیکن برمی‌گردد. لیگ ایران هم سطحش خیلی بالاست و وقتی برزیلی‌ها می‌آیند در لیگ ایران بازی می‌کنند، این نشان از کیفیت بالای لیگ ما دارد. ضمن اینکه از نظر مالی هم تفاوت چندانی با سایر لیگ‌ها ندارد و به خود بازیکن بستگی دارد که در این شرایط بماند یا برود.»

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.