کد خبر : 112441
تاریخ انتشار : سه شنبه 24 بهمن 1396 - 10:43
-

طیبی: همیشه ثابت کردیم بدون پاداش می‌جنگیم/ خداراشکر توانستیم دل مردم را با قهرمانی شاد کنیم

طیبی: همیشه ثابت کردیم بدون پاداش می‌جنگیم/ خداراشکر توانستیم دل مردم را با قهرمانی شاد کنیم
بازیکن تیم ملی فوتسال ایران گفت: خداراشکر توانستیم قهرمان شویم و دل مردم عزیز ایران را شاد کنیم و امیدواریم بتوانیم در مسابقات جهانی هم کار بزرگی انجام دهیم.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، حسین طیبی بازیکن تیم ملی فوتسال ایران پس از قهرمانی در جام ملت‌های آسیا اظهارداشت: خداراشکر توانستیم قهرمان شویم و دل مردم عزیز ایران را شاد کنیم که همیشه ما را از دعای خیرشان بی‌نصیب نگذاشتند. امیدواریم بتوانیم در مسابقات جهانی هم کار بزرگی انجام دهیم.

وی در ادامه در خصوص اینکه آیا نفر اضافه‌ای در اردوی تیم ملی فوتسال حضور داشت یا خیر، گفت: من راجع به این موضوع اطلاعی ندارم و نمی‌توانم نظری بدهم اما اگر در بحث فنی از من سئوالی دارید می‌توانم پاسخگو باشم.

طیبی در پایان در خصوص اینکه آیا پاداشی برای شما در نظر گرفتند یا خیر، گفت: ما تازه امروز به ایران آمدیم، ملی‌پوشان فوتسال نشان دادند که بدون پاداش می‌توانند کار بزرگی انجام دهند و همیشه ثابت کردیم برای گرفتن حقمان همیشه جنگیدیم.حالا امیدوار هستیم تا مسئولین کمی بیشتر به فکر فوتسال باشند، نمی‌دانم چه پاداشی در نظر گرفتند ولی امیدوارم هرچه زودتر به فکر ملی‌پوشان فوتسال باشند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... چهارشنبه , ۲۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۳

بابت قهرمانی و نیز اقای گلی بهت تبریک میگم ولی این بچه بازیها و فیگورهای ساختگی چیه که بعد از هر گل میگیری امیگیریار که تمام کارهای تیم را خودت انجام داده ای؟