کد خبر : 112477
تاریخ انتشار : سه شنبه 24 بهمن 1396 - 14:14
دسته‌بندی نشده
-

نماینده میلیون‌ها دانش‌آموز مستعد ایرانی در تیم‌ملی هستم/ در کوهدشت ما چه کسی می‌دانست فوتسال چیست؟/ فکر نمی‌کردم روزی حسین شمس را از نزدیک ببینم

نماینده میلیون‌ها دانش‌آموز مستعد ایرانی در تیم‌ملی هستم/ در کوهدشت ما چه کسی می‌دانست فوتسال چیست؟/ فکر نمی‌کردم روزی حسین شمس را از نزدیک ببینم
بازيكن جوان تيم‌ملي فوتسال ايران گفت: با توجه به اينكه از يك تيم دانش‌آموزي تا اينجا رسيده‌ام، خود را همواره نماينده ميليون‌ها دانش‌آموز مستعد در تيم‌ملي ايران مي‌دانم.

مسلم اولاد قباد بازیکن ۲۲ساله تیم‌ملی فوتسال ایران پس از قهرمانی در مسابقات جام ملت‌های آسیا در گفتگو با پایگاه خبری فوتسال ایران اظهار داشت: مسابقات بسیار خوب و سطح بالایی در چین تایپه رقم خورد که اولین تجربه مسابقات آسیایی‌ام بود و واقعا تجربه زیادی پیدا کردم. آقای ناظم‌الشریعه هم خیلی به من بهاء داد و خدا رو شکر می‌کنم که توانستم جواب این اعتماد ایشان را هم بدهم.

وی با اشاره به پیروزی‌های پرگل تیم‌ملی در چین تایپه، گفت: واقعا در دور گروهی که همه را راحت بردیم و چون پیش‌بینی کرده بودیم که با همه مدعیان برخورد خواهیم کرد آماده شده بودیم تا خودمان را برای بازی‌های سخت‌تر آماده کنیم هر چند که واقعا خودمان هم فکر نمی‌کردیم که ۹ گل به تایلند و ۷ گل به ازبکستان و ۴گل به ژاپن بزنیم اما انسجام تیمی ما با هدایت خوب آقای ناظم باعث این نتایج درخشان شد.

اولاد قباد به گره در نیمه اول بازی فینال اشاره کرده و تاکید کرد: شاید اگر در دور گروهی با ژاپن بازی می کردیم خیلی راحت‌تر آنها را می‌بردیم اما چون بازی فینال بود و بازی‌های قبل را با اختلاف برده بودیم فشار روی بازیکنان بود که باید این بازی را هم با اختلاف ببریم اما با هدایت کادر به مشکل برنخوردیم و ژاپن قدرتمند هم به زانو درآمد. در این بازی چون ژاپن بازی را بسته بود و پرس گذاشته بود به دلیل اینکه بازیکی دریبل‌زن هستم از من توقع بود که گره بازی را باز کنم که خدا را کشور توانستیم گل اول را همان نیمه‌اول بزنیم و به لحاظ روانی کار تیم راحت شد.

بازیکن لرستانی تیم‌ملی که پیش از این قهرمانی مسابقات فوتسال دانش‌آموزان جهان در سال ۲۰۱۲ را با تیم دانش‌آموزی لرستان کسب کرده، یادآور شد: هیچ وقت فکر نمی‌کردم شرایط اینگونه برایم رقم بخورد. دانش‌آموز درس‌خوانی در یک مدرسه نمونه دولتی در کوهدشت لرستان بودم که در منطقه ما شاید کسی اصلا نمی‌دانست قوانین رشته فوتسال چیست چون فوتسالی نبودند اما مسابقات مدارس و استان و بعد رسیدن به تیم‌ملی دانش‌آموزی باعث شد تا منی که توقع نداشتم حتی روزی حسین شمس را از نزدیک ببینم، در کنار ایشان کار کردم و حتی قهرمان جهان شدم که در من کوهی از انگیزه ایجاد کرد.

اولادقباد

وی ادامه داد: سرمربی تیم‌ملی امید وقت هم پس از آن کمک زیادی به من کرد. جوراندیرو پس از قهرمانی دانش‌آموزی مرا به تیم‌ملی امید وقت دعوت کرد و از پایه با ما کار می‌کرد. دفاع کردن صحیح، حمله کردن اصولی و … را جوراندیرو در ما تکمیل و نهادینه کرد و پس از آن هم که تجربیات خوبی در تیم قم و بعد تاسیسات دریایی در کنار بزرگی چون شمسایی بدست آوردم و در نهایت مورد اعتماد آقای ناظم‌الشریعه قرار گرفتم که بابت این اعتماد از ایشان و همه کسانی که برایم زحمت کشیدند ممنونم و تلاش دارم تا این روند رو به رشد را حفظ کنم.

اولادقباد در خاتمه با تاکید بر اینکه باید هر چه بیشتر به پایه‌های فوتسال کشور توجه شود، خاطرنشان کرد: ما اگر پایه‌های‌مان قوی باشد آینده‌ای به همین درخشانی خواهیم داشت. ژاپن را دیدید که فقط سه بازیکن باتجربه داشت اما سرمربی ژاپن راضی بود و می‌گفت سالهای بعد بهتر می‌شویم چون با این ترکیب جوان خیالش راحت است. ما قبلا با امیدهای روسیه بازی کردیم و همه‌ آن امیدها الان بازیکنان اصلی روسیه هستند. به دوران آقای ناظم‌الشریعه نگاه نکنید که به جوان‌ها بهاء می‌دهند، ما پیش از این خیلی از امیدها را نپرورانده‌ایم.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... سه شنبه , ۲۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۶

این تیم ملی ثمره تیم امید چند سال پیش است
پیشنهاد می کنم تیم ملی امید که اقای صانعی ساخته بعنوان یک تیم باشگاهی در لیگ فوتسال شرکت کند مثل رشته والیبال
قطعا اینکار به نفع تیم ملی است

نام ... سه شنبه , ۲۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۰

این تیم ملی ثمره تیم امید چند سال پیش است
پیشنهاد می کنم تیم ملی امید که اقای صانعی ساخته بعنوان یک تیم باشگاهی در لیگ فوتسال شرکت کند مثل رشته والیبال قطعا اینکار به نفع تیم ملی است