کد خبر : 112454
تاریخ انتشار : چهارشنبه 25 بهمن 1396 - 11:18
دسته‌بندی نشده
-

این آقای گلی تلافی دو سال بدشانسی بود/ اکنون اولین برنامه‌ام خوردن قرمه‌سبزی است!

این آقای گلی تلافی دو سال بدشانسی بود/ اکنون اولین برنامه‌ام خوردن قرمه‌سبزی است!
بازيكن تيم‌ملي فوتسال ايران گفت: كسب اين آقاي گلي در حقيقت تلافي دو سالي بود كه با بدشانسي با اختلافي يكي دو گل موفق نشده بودم اين عنوان را بدست بياورم.

حسین طیبی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری فوتسال ایران با بیان مطلب فوق اظهار داشت: قبل از هر چیز باید بگویم که همیشه قهرمانی تیم برای من مهمتر از کسب آقای گلی بوده و هست. من سال ۲۰۱۴ موفق شده بودم جایزه آقای گلی جام ملت‌های آسیا را بگیرم اما در ۲۰۱۶ ازبکستان فقط با دو اختلاف با ام تایلندی این عنوان متعلق به من و کشورم نشد همین‌طور که در جام باشگاههای آسیا با تاسیسات بخاطر یک گل و ۲۰۱۷ با نماینده تایلند با همین اختلاف این عنوان به من نرسید.

وی ادامه داد: خدا را شکر می‌کنم که دل مردم را شاد کردیم هر چند که این دوره شرایط تیم‌های حاضر در مسابقات آسیایی بهتر شده بود و ما هم همه تیم‌های مدعی را با اختلاف بردیم تا هیچ حرف و حدیثی نباشد. این یک قهرمانی مقتدرانه و دلچسب بود که به دل همه مردم هم نشست.

لژیونر ایرانی غیرت که در سال ۲۰۱۸ با حضور در جمع ۵ بازیکن برتر جهان و کسب آقای گلی آسیا، روزهای خوبی را پشت‌سر می‌گذارد، در این رابطه نیز تصریح کرد: از بابت تمام اتفاقات خوبی که در این سال برایم رخ داده خدا را شکر می‌کنم و انگیزه بیشتری پیدا می‌کنم تا تمریناتم را بیشتر و بیشتر کنم تا باز هم بتوانم برای مملکتم افتخارآفرین باشم.

حسین طیبی با بیان اینکه روزهای سختی را در تایپه به لحاظ زلزله و شرایط غذایی پشت‌سر گذاشته، گفت: واقعا از این بابت ها اذیت شدیم و انشاالله اولین برنامه‌ام در ایران خوردن قرمه‌سبزی است و بعد از آن یک استراحت بی‌استرس زلزله است.(با خنده)

وی در پاسخ به اینکه چه زمانی به تمرینات تیم باشگاهی‌اش در قزاقستان بازخواهد گشت، خاطرنشان کرد: انشاالله فردا به آلماتی برمی‌گردم تا در خدمت تیم باشگاهی‌ام در لیگ قزاقستان باشم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.