کد خبر : 112588
تاریخ انتشار : پنجشنبه 26 بهمن 1396 - 22:25
-

حافظه ضعیف آقای دبیر و فراموشی اولین دوره جام حذفی

حافظه ضعیف آقای دبیر و فراموشی اولین دوره جام حذفی

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، کاظم سلیمانی درباره نتایج جلسه امروز هیات رئیسه گفت: در این جلسه مقرر شد که برای اولین بار در ایران جام حذفی فوتسال داشته باشیم و این مسابقات انشالله از سال آینده برگزار می شود. البته تیم‌های که در این مسابقات شرکت می‌کنند باید بازیکنان زیر ۲۰ سال داشته

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، کاظم سلیمانی درباره نتایج جلسه امروز هیات رئیسه گفت: در این جلسه مقرر شد که برای اولین بار در ایران جام حذفی فوتسال داشته باشیم و این مسابقات انشالله از سال آینده برگزار می شود. البته تیم‌های که در این مسابقات شرکت می‌کنند باید بازیکنان زیر ۲۰ سال داشته باشند و این مسابقات قرار است در نیمه دوم فروردین برگزار شود و تعداد حضور تیمها در این مسابقات آزاد است و ما در هفته های آینده کلیه شرایط و قوانین مسابقات جام حذفی را به اطلاع عموم و باشگاهها می رسانیم.

سلیمانی در مورد اینکه  قرار بود زمان شروع لیگ برتر فوتسال در سال آینده در این‌ جلسه مشخص شود گفت: در جلسه امروز هم متاسفانه نتوانستیم تاریخ زمان برگزاری لیگ برتر را مشخص کنیم به این دلیل که سرمربی تیم ملی هنوز برنامه های تیم ملی را به سازمان لیگ اعلام نکرده است.
وی در ادامه گفت: در سال آینده البته لیگ برتر فوتسال تغیراتی دارد و در مرحله دوم بصورت پلی اف برگزار می شود و این موضوع در هیات ریسه سازمان لیگ قطعی و مصوب شده است.
دبیر کمیته فوتسال گفت: در جلسه امروز ۳ تصمیم مهم برای پیشرفت فوتسال گرفته شد یکی اینکه بحث حرفه ای گری باشگاه‌ها را مدیران باید با جدیدت دنبال کنند و هر چه سریعتر باید وضعیت باشگاه خود را مشخص کنند.

وی افزود: در تصمیم دیگری از طرف سازمان لیگ قرار شد مکاتبه ای با باشگاها صورت گیرد که کلیه سرپرستان تیمهای آنها در صورتی می توانند در کنار تیم های خودشان حضور داشته باشند که حتما باید در دورهای آموزشی که از طرف کمیته فوتسال برگزار می‌شود شرکت کنند و مدرک قبولی خود را از این کلاسها دریافت کنند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.