کد خبر : 112631
تاریخ انتشار : شنبه 28 بهمن 1396 - 14:31
-

ابهام در خرید توپ‌های فصل جدید از سوی کمیته فوتسال/ مناقصه یا حال دادن؟!

ابهام در خرید توپ‌های فصل جدید از سوی کمیته فوتسال/ مناقصه یا حال دادن؟!

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، سازمان لیگ در جلسه اخیر خود تصمیم گرفته تامین تمام توپ‌های مسابقات فوتسال را به یک شرکت واگذار کند. امری که نیازمند برگزاری مناقصه است و ابتدا باید آگهی آن در روزنامه رسمی کشور منتشر شود. این در حالی است که هر ساله خریداری توپ‌های مسابقات در سکوت خبری

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، سازمان لیگ در جلسه اخیر خود تصمیم گرفته تامین تمام توپ‌های مسابقات فوتسال را به یک شرکت واگذار کند. امری که نیازمند برگزاری مناقصه است و ابتدا باید آگهی آن در روزنامه رسمی کشور منتشر شود.
این در حالی است که هر ساله خریداری توپ‌های مسابقات در سکوت خبری انجام شده و خبری از مناقصه نیست.
کمیته فوتسال که اخیرا در انتخاب‌هایش به قول ناظم‌الشریعه به دنبال حال دادن(!) است، باید شفاف‌سازی لازم در مسائل مالی را داشته باشد و مشخص شود تامین توپ‌های مسابقات که سود کلانی به همراه دارد، از چه طریق انجام شده است.
از طرفی اهالی فوتسال به دلیل شائبه‌هایی که این روزها پیرامون مسائل مالی علی کفاشیان ایجاد شده، بابت مسائل مالی کمیته فوتسال نیز نگرانی‌هایی دارند. در جدیدترین پرونده‌ای که باعث احضار کفاشیان به کمیته اخلاق شده، رد پای عباس ترابیان نیز دیده می‌شود.
کفاشیان پیش از سفر به چین تایپه بابت دریافت حق پخش مسابقات مقدماتی جام جهانی از یک شرکت اروپایی به کمیته اخلاق احضار شد. علی کریمی در برنامه ۹۰ مدعی شد ترابیان شماره حساب جعلی برای واریز حق پخش به شرکت ایتالیایی ایمیل کرده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.