کد خبر : 112732
تاریخ انتشار : یکشنبه 29 بهمن 1396 - 17:52
-

پیروزی بانوان روسیه در دومین بازی تدارکاتی مقابل ایران

پیروزی بانوان روسیه در دومین بازی تدارکاتی مقابل ایران

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،دومین دیدار دوستانه تیم ملی فوتسال بانوان ایران و روسیه با نتیجه۴ بر ۳ به پایان رسید. آرزو صدقیانی(۲ گل) و نسیمه غلامی برای ایران گلزنی کردند.نیمه اول این دیدار با تساوی ۲ بر ۲ به پایان رسیده بود. بازی از همان دقایق ابتدایی با حملات بی شمار ایران همراه

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،دومین دیدار دوستانه تیم ملی فوتسال بانوان ایران و روسیه با نتیجه۴ بر ۳ به پایان رسید. آرزو صدقیانی(۲ گل) و نسیمه غلامی برای ایران گلزنی کردند.نیمه اول این دیدار با تساوی ۲ بر ۲ به پایان رسیده بود.

بازی از همان دقایق ابتدایی با حملات بی شمار ایران همراه بود و ایران از روی نقطه پنالتی گل اول را توسط آرزو صدیقیانی زاده به ثمر رساند، گل دوم ایران نیز توسط نسیمه غلامی به ثمر رسید تا ایران ۲ بر صفر پیش افتاد اما روسیه نیز به حملاتش ادامه داد تا پیش از پایان نیمه نخست کار را به تساوی بکشاند و دو گل را به ثمر رساند تا نیمه نخست با تساوی ۲_۲ پایان برسد. در ثانیه های پایانی  نیمه اول روسیه ها یک موقعیت پنالتی را به دست آورد اما توسط طاهره مهدی پور گلر ایران دفع شد. تا با همان تساوی ۲ـ۲ دو تیم وارد رختکن شوند.

در نیمه دوم نیز حملات ایران و روسیه ادامه پیدا کرد اما تا ۱۰ دقیقه نخست دروازه ای باز نشد و هر دو تیم به حملات خود ادامه دادند، روس ها امروز به دنبال شکست روز گذشته بودند اما حملات ایران جواب داد و در سه دقیقه مانده با به پایان بازی شیربیگی گل سوم ایران را به ثمر رساند در ادامه روسی ها همچنان حملات خود را ادامه دادند تا در یک دقیقه پایانی بازی کار را به تساوی کشاندند در نهایت شانس با تیم ایران یار نبود و در ثانیه های پایانی گل چهارم روسیه به ثمر رسید. این دیدار در نهایت با نتیجه ۴ بر ۳ به سود روسیه تمام شد.

قضاوت این دیدار بر عهده گلاره ناظمی، مریم پورجعفریان، فریبا کعبی، مهدیه رشیدی رنجبر و با نظارت طاهره کشتیرانی است.شیرین نصیری  نماینده بازی  است.

دومین دیدار دوستانه فوتسال تیم های ایران و روسیه امروز از ساعت ۱۶ در مجموعه ورزشی چمران آغاز شد اما محدودیت های عجیب و خاص شامل حال خبرنگاران و عکاسان ایرانی شد.
روز گذشته در حالیکه ورود عکاسان ایرانی به سالن مسابقات ممنوع اعلام شده بود عکاس روسی به راحتی از بازی عکسبرداری کرد و پس از پایان بازی عکس ها بر روی سایت روسی منتشر شد و رسانه های ایرانی از آن استفاده کردندو در حالیکه قرار بود امروز عکاسان ایرانی از بازی عکسبرداری کنند اما محدودیت برای عکاسان اعمال شد و عکاسان ایرانی تنها باید از محل های تعیین شده عکاسی کنند در حالی که عکاس روسی آزادانه و بدون محدودیت عکس برداری می کند.

گفته می شود داور بازی اجازه حرکت عکاسان ایرانی را نمی دهد چرا که سالن غیر استاندارد است.

خبرنگاران ایرانی نیز در ابتدا از سوی حراست حق عکس برداری و فیلم برداری با گوشی های موبایل نداشتند اما با با پیگیری صورت گرفته از سوی مسئولان وزارت ورزش که در سالن حاضر بودند، مشکل برطرف شد.

این محدودیت ها در حالی اعمال می‌شود که در بازی امروز هر دو تیم با حجاب کامل اسلامی و حفظ شئونات در زمین حاضر هستند.

بازی همچنین با یک دقیقه سکوت به یاد بازماندگان سانحه هوایی هواپیمای تهران – یاسوج آغاز شد.
باران کوثری هنرپیشه سینما نیز امروز در سالن حضور داشت و تیم ملی را تشویق کرد. کوثری در جایگاه ویژه حاضر نشد و از سکوهای تماشاگران بازی را تماشا می کند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

زیبا یکشنبه , ۲۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۲:۲۹

فوتسال ایران مسئول روابط عمومی نداره؟ چرا نتایج تو فوتسال پلانت ثبت نمیشه؟