کد خبر : 112661
تاریخ انتشار : یکشنبه 29 بهمن 1396 - 10:36
-

چرا ناظم الشریعه از جوان ها راضی نیست؟/شیب ملایم جوانگرایی درست اجرا نشده است

چرا ناظم الشریعه از جوان ها راضی نیست؟/شیب ملایم جوانگرایی درست اجرا نشده است
ناظم الشریعه سرمربی تیم ملی معتقد است بار تیم بیش از پیش بر دوش بازیکنان با تجربه بوده و مهره های جوان تیم نتوانسته اند کمک حال با تجربه ها باشند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،تیم ملی در شرایطی در بازی های فوتسال قهرمانی آسیا جام قهرمانی را برای دوازدهمین بار بالای سر برد که یکی از مقتدرانه ترین قهرمانی ها رقم خورد با این حال ناظم الشریعه سرمربی تیم ملی معتقد است بار تیم بیش از پیش بر دوش بازیکنان با تجربه بوده و مهره های جوان تیم نتوانسته اند کمک حال با تجربه ها باشند.

سرمربی تیم ملی اعتقاد دارد بازیکنان با تجربه که شاکله اصلی تیم را تشکیل می دهند در بزنگاه های حساس توانسته اند تیم را نجات دهند و در این میان بازیکنان جوان آنچنان که باید نتوانسته اند نجات بخش باشند.

ناظم الشریعه در شرایطی تیم ملی را برای این بازی ها آماده کرد که بارها بحث عدم جوانگرایی تیم ملی مطرح بود.حتی زمانی که او تیم اصلی ایران را به بازیهای داخل سالن آسیا فرستاد یا برای بازی های مقدماتی آسیا مقابل تاجیکستان و افغانستان دست به ترکیب اصلی تیمش نزد می شد حدس زد که جوان ها برای جا افتادن در تیم نیاز به زمان دارند.

او ۹ بازبکن جام جهانی را در ترکیب تیم آسیایی این دوره قرار داد که از تیم جام جهانی ۳ بازیکن به اجبار کنار رفتند یعنی کشاورز خداحافظی کرد،کاظمی محروم بود،احمدی مصدوم شد و دو بازیکن دیگر یعنی طاهری و بهادری نیز برای جام ملتهای آسیا در تفکرات ناظم الشریعه نبودند.در این میان ناظم الشریعه بارها حرف از جوانگرایی و شیب ملایمی که در نظر گرفته سخن به میان آورد اما نارضایتی کنونی اش ناشی از سیاست های اشتباه در راه جوانگرایی است.علیرضا رفیعی،مسلم اولاد قباد،سعید عباسی،ابوالقاسم عروجی و محمد شجری که مهره های تازه وارد تیم ملی بودند بیشتر به دلیل اینکه در گذشته کمتر در برنامه های اصلی تیم ملی جای داشتند حالا نتوانسته اند کمک حال تیم ملی باشند.

اگر ناظم الشریعه فرصت عرض اندام بیشتر به آنها به خصوص در بازی های ملی رسمی را می داد آنها هم می توانستند در بزنگاه های حساس به کمک تم ملی بیایند.از تیمی که شاکله اصلی اش بازیکنان با تجربه بوده رفته رفته عده ای باید کنار بروند و در این میان جایگزین ها هستند که باید عملکرد خوبی از خود ارائه بدهند.

ناظم الشریعه هوشمندانه فهمیده که علیرغم برتری قاطع تیمش در مسابقات آسیایی،باید برای جوان ها برنامه ریزی کند و شاید به همین دلیل باشد که برای سال آینده برنامه های ویژه ای دارد و می خواهد از اردیبهشت ماه اردوهایی برای بازیکنان جوان فوتسال برگزار کرده و ر فته رفته آنها را به ترکیب اصلی تیم ملی نزدیک کند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... یکشنبه , ۲۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۹

کسی که مثل …. میترسه و به خاطر اینکه اخراجش نکنن میاد میگه با حرفای علی کریمی موافق نیستم انتظار داری جوان بازی بده اقای ناظم الشریعه در حال حاضر با کیک و ساندیس هم به کارش ادامه میده که فقط باشه همه ی فوتسالی ها ام میدونن تفکرات این اقا در سطح لیگ دو ایران هم نیست .