کد خبر : 112733
تاریخ انتشار : یکشنبه 29 بهمن 1396 - 17:47
-

کوثری:اینقدر که سوادم به فوتسال می رسد بازی خوبی انجام دادیم/حضور زنان در استادیوم حق طبیعی آنهاست

کوثری:اینقدر که سوادم به فوتسال می رسد بازی خوبی انجام دادیم/حضور زنان در استادیوم حق طبیعی آنهاست

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،باران کوثری بازیگر کشورمان که در سالن نظاره گر بازی دوستانه ایران و روسیه بود در جمع خبرنگاران گفت: اینقدر که سوادم به فوتسال می رسد بازی خوبی انجام دادیم. در بازی اول نیز بازی خوبی را ارائه کردیم و پیروز شدیم. وی در پاسخ به این سوال که حضور

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،باران کوثری بازیگر کشورمان که در سالن نظاره گر بازی دوستانه ایران و روسیه بود در جمع خبرنگاران گفت: اینقدر که سوادم به فوتسال می رسد بازی خوبی انجام دادیم. در بازی اول نیز بازی خوبی را ارائه کردیم و پیروز شدیم.

وی در پاسخ به این سوال که حضور بانوان در ورزشگاه را چه طور می‌بینید.اظهار داشت: حضور زنان در استادیوم حق طبیعی آنهاست. باید این اجازه به آنها داده شود بعد خودشان تصمیم بگیرند که بروند یا نه. این که ما حمایت خودمان را از فوتسال و فوتبال اعلام می‌کنیم این جذابیت وجود دارد اما در مرحله بعد باید اجازه حضور زنان در ورزشگاه داده شود.
کوثری در ادامه در خصوص فیلم عرق سرد و نقشی وی به عنوان بازیکن فوتسال داشت، گفت:خوشحالم که این فیلم در جشنواره فجر موفق شد و توانست از عهده مسئولیت اجتماعی که داشت بربیایید. یکی از نمایندگان مجلس گفت؛ این قانون برای بانوان نخبه باید اصلاح شود و امیدوارم قوانین دیگر از جمله حضانت کودمان و اجازه کار برای آنها نیز اصلاح شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.