کد خبر : 112948
تاریخ انتشار : چهارشنبه 2 اسفند 1396 - 12:15
-

لباس تمرینی فوتسالیست های ایران بر تن دختران روسی

لباس تمرینی فوتسالیست های ایران بر تن دختران روسی

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، نکته مهم در بازی دوم تیم های فوتسال بانوان ایراون و روسیه تغییر لباس تیم ملی روسیه بود که به یک باره لباس های اصلی خود را کنار گذاشتند و همانند ملی پوشان ایران با حجاب کامل و این با سر کردن مقنعه فوتبال بازی کردند. فوتسالیست های روسیه

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، نکته مهم در بازی دوم تیم های فوتسال بانوان ایراون و روسیه تغییر لباس تیم ملی روسیه بود که به یک باره لباس های اصلی خود را کنار گذاشتند و همانند ملی پوشان ایران با حجاب کامل و این با سر کردن مقنعه فوتبال بازی کردند.

فوتسالیست های روسیه که در بازی نخست لباس اصلی این کشور یعنی پوشاک آدیداس را به تن داشتند، در دیدار دوم با لباس بدون اسپانسر در زمین ظاهر شدند.

در واقع این لباس ها بعد از یک روز و با تدابیر فدراسیون ایران برای روس ها تهیه شد. لباسی که تن بازیکنان تیم ملی روسیه شده بود، از لباس های تمرینی تیم ملی فوتسال ایران است که در رنگ ها مختلفی تهیه شده بود و با روش اتو کردن، لوگوی و نام روسیه روی آن چسبانده شده تا روس ها بتوانند با حجاب کامل بازی کنند و محدودیتی برای عکاسان ایرانی وجود نداشته باشد.

در تصاویر هم مشخص است که روس ها برخلاف بازی نخست، از لباس هایی در سایز بزرگ تر و بدون اسپانسر به میدان رفتند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.