کد خبر : 112996
تاریخ انتشار : یکشنبه 6 اسفند 1396 - 16:51
-

ستاره های فوتسال ایران همبازی اینفانتینو می شوند

ستاره های فوتسال ایران همبازی اینفانتینو می شوند
اینفانتینو که خودش را یک فوتبالیست و فوتسالیست قهار می‌داند قرار است در سالن فوتسال مرکز تیمهای ملی به همراه فان‌باستن اسطوره فوتبال هلند با ستارگان فوتبال و فوتسال ایران بازی کند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،اینفانتینو که خودش را یک فوتبالیست و فوتسالیست قهار می‌داند قرار است در سالن فوتسال مرکز تیمهای ملی به همراه فان‌باستن اسطوره فوتبال هلند با ستارگان فوتبال و فوتسال ایران بازی کند. تا این لحظه علی دایی، خداداد عزیزی، مهدی مهدوی کیا، کریم باقری، جواد نکونام، حمید استیلی، فرهاد مجیدی،سیروس دین محمدی و جمعی از اهالی فوتسال شامل وحید شمسایی، محمدرضا حیدریان، محمدکشاورز،رضا ناصری،علی صانعی، سیامک داداشی،علی پازوکی،محمد هاشم زاده،حمید شاندیزی و ناظم الشریعه برای حضور در این بازی اعلام آمادگی کرده اند.

کادرفنی یکی از تیمها شامل علی پروین و حسن روشن است و حسین شمس هم هدایت تیم دیگر را بر عهده می گیرد. نکته مهم این است که از علی کریمی و وحید هاشمیان نیز برای این بازی دعوت به عمل آمده بود اما این دو اعلام کردند نمی توانند در این بازی حضور پیدا کنند. اینفانتینو پس از انجام بازی فوتسال به هتل می رود و سپس برای تماشای دربی در ورزشگاه آزادی حاضر می شود.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.